BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Probleme met Addisionele Gebruikersgroepe opset in my site

Default Probleme met Addisionele Gebruikersgroepe opset in my site

Na 'n klein toets in ons toets spieël domein, ons geïnstalleer in' n keer vbSEO & VBET produkte in produksie site.

Ons het 'n probleem met betrekking karakter "[" op die URL's. Dit becomed iets soos # 20: (karakter se HTML code) en 'n paar skakels opgehou werk. As ons nie url vertaling van vBet aktiveer, ons dink dit is waarskynlik te danke aan vBSEO hantering.

(Enigiemand ervaar het, dit in elk geval?)

Maar aan die ander kant het hy het nou net ervaar probleme met die opset Addisionele Gebruikersgroepe. Groot hoeveelheid van die gebruikers het hul Addisionele gebruikersgroep gestremdes.

Ek kan nie verseker dit is te danke aan VBET nie, maar ons het nie enige ander config gemanipuleer hierdie tyd.

Nuwe gebruikersgroep invoeging van die produk kan beïnvloed het?

Hoe kan ek indekseer Gebruikersgroepe opset in die geval ons databasis bevat foute??

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Gee my 'n skakel op die webwerf met hierdie URL moeilikheid, ek sal dit check.

Is jy seker dat jy die instellings vBET met vBSEO goeie? kan jy seker al die instellings stappe weer eens?

Gebruikersgroepe - vBET het sy eie Gebruikersgroepe taalgroepe. vBET het niks te doen met die VB-of ander groepe. Kan jy dit verduidelik beter wat ek moet doen om Chek dit op my toets forum?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek het nou net terug van die vakansie - doen jy nog hulp nodig het?

Ja,
    www sexomercadobcn com

Ons het 'n spieël vir die toets teen
    www pulpoman com

Baie Addisionele Gebruikersgroepe het aan gebruikers gedeaktiveer word.
    id 15, 20, 28

groeps-ID het afgeneem van 600 tot 570 gebruikers van.

Ek stuur admin gebruiker deur MP.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons het dieselfde probleem met vBET4.x weergawe en ons het oplossing vir dit. As dit dieselfde probleem is, dan sal dit ook jou probleem op te los. Hier sien en braak quick fix. Wag 'n geruime tyd en sien nie die probleem nog bestaan - Bevestig asseblief help dit

Vinnige hier los: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9012

Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.
    Laaste geredigeer deur vBET; 01-07-11 op 01:31.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •