BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Kyk op my forum is dit ok?

Arrow Kyk op my forum is dit ok?

Hi .... baas

1) Maak asseblief seker my forum, is dit ok om my forum (cutimalaysia.my) behoorlik integreer met vbtranslator Nadat ek opgradeer na die nuwe weergawe?

2) My verskaffer hosting kla aan my, my databasis groter geword het nadat ek jou plugin. Hoe om hierdie probleem op te los?

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Hi

1. As ek Nee jou forum nou Ek sien net leë kommunikeer. Dit is soos 'n forum is gesluit, maar sonder die boodskap ... Bevestig asseblief dat die forum is lewendig en draai op.
    2. Natuurlik is dit - nou het jy baie meer inhoud op die oomblik. Elke vertaling is Cached. Jy kan afskakel databasis kas, maar dit word nie aanbeveel nie. Danksy om jou vertalings te kas is baie, baie vinniger.

Thumbs up

Hi baas
    Maak asseblief seker weer my forum

1) is dit vbtranslator is heeltemal funksioneel in my forum met enige twyfel probleem?

2) Is dit my forum na 'n upgrade na die nuwe weergawe funksie behoorlik met' n ander plugin?

3) Ek URL soos hierdie vir Forum hoof domein ==> Cutimalaysia.my / forum sonder http:// is dit ok? \\

4) Watter inligting moet ek hier plaas? Forum gids ==>??

5) URL die dop buite forum gids. Ek het Ja. Is dit korrek?

P / S: Dankie vir jou verduideliking.

Jou forum is nie werk op die oomblik:
    Waarskuwing: require_once (/ home / Maximus / public_html / vb_dir.php) [function.require-once]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / Maximus / public_html / content.php op lyn 2

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home / Maximus / public_html / vb_dir.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP') in / home / Maximus / public_html / content.php op lyn 2
    Dit is nie vBET probleem nie - jy mis 'n vereiste lêer vb_dir.php Korrigeer dit asseblief.

Oor jou vrae:
    1. Kan nie sê wanneer jou forum nie werk nie. Ek kan dit besigtig algemeen nadat jy jou verbind dat jou forum weer werk
    2. Ons ondersteun nie ander plugins slegs vBET nie. Ek kan nie vir jou sê dat ander jou inproppe wel werk nie: 1. ons ondersteun nie ander inproppe nie. 2. Ek weet nie wat u geïnstalleer het nie. 3. Ek ken nie elke moontlike inprop nie. As jy 'n probleem sal vind wat verband hou met vBET, skryf asseblief en ons sal jou help
    3. Kan nie sê omdat jou forum werk nie. Is jy deur gebruik te maak van sub-domeine in jou forum?
    4. Ek weet nie want jou forum is nie werk nie. As jy 'forum subdirectory in forum URL Dan sit jy daar forum gids. Dit is duidelik beskryf in parameter beskrywing.
    5. Ek weet nie want jou forum is nie werk nie. Wil jy enige van die bladsye buite forum gids te vertaal? As ja, die neet moet verander word, indien nie - dit kan afskakel.

PS. Ek weet dit was nie 'n verduideliking van jou verwag om - tensy ek sal werk forum sien ek kan nie vir jou besonderhede. Laat my weet wanneer dit sal wees funksioneel.

Thumbs up

Haha ... sorry2. Ek maak die oplos van probleme van gister

Hi baas
    Maak asseblief seker weer my forum

1) Ek sien net sekere taal wat ek kies om te gebruik om te vertaal werk, maar word wys wanneer ek op die ander blad, soos tuis blad vir die voorbeeld.
    Vir die algemene my vbtranslator is nie behoorlik werk nie. Hoe om hierdie groot probleem op te los?

2) Ja. Ek gebruik cutimalaysia.my / forum my vBulletin forum te plaas. En vabdvanced cmps as my tuisblad, cutimalaysia.

3) Vir vBET geheue kas (BETA). Wat is op die beste & aanbeveel? Memcache? XCache? EAccelarator? APC?

P / S: Dankie vir jou verduideliking.

OK. Die forum is nou besig, maar vertalings nie. Soos ek dit sien vertalings skakels is verkeerd / forum / is daar twee keer ... So jy het die verkeerde instellings.

Ek dink die maklikste manier sal wees om te PM my toegang tot die details na jou Admin CP en FTP. Dan kan ek check dit op die plek.

1) Let asseblief uur toegang tot die details sal ons jou opset te kyk.
    2) daar is nog iets wat verkeerd is in jou configuration, omdat die vertaling skakels onder vlae is gebreek - dubbel / forum /
    3) Ons raai u nie enige spesifieke oplossing - Ons maak nie advertensie vir dié kas tegnologie. Hier vind die beste oplossing vir jou. Hou in gedagte dat sommige van daardie oplossings is nie die enigste caches, maar ook pre-kompileerders, wat maak jou PHP baie vinniger - vir meer inligting Check asseblief daardie tegnologie in hulle bladsye of forums toegewyde vir PHP

Dankie vir toegang tot die details.

Die probleem met die gebreekte skakels is as gevolg van jou verkeerde opset. Vir parameter Forum gids, Jy (sonder spasies)
    http: / / cutimalaysia .my / forum
    Waar dit is duidelik beskryf:
    As jou forum is nie gekoppel aan domein, maar dit is in een of ander gids wat ingesluit is in 'n URL is, dan moet jy dit hier stel. Stel met '/' aan die begin en sonder enige "/" aan die einde, dit wil sê '/ Forum"
    Jy het selfs daar duidelike voorbeeld ... So moet asseblief daar toepaslike waarde vir jou forum is dit / Forum

Ook - hoekom het jy stel enige waarde vir Forum hoof domein? Is jy deur gebruik te maak van sub-domeine in jou forum? Indien ja - gee my asseblief ten minste een voorbeeld van sub-domeine gebruik op jou forum. Indien nie, dan moet jy skoon waarde vir hierdie parameter. Dit is duidelik beskryf:
    Sit dit slegs indien jy gebruik maak van sub-domeine in jou forum.
    Ook - jy het nie gepas vBET reëls in htaccess lêer in jou forum gids. Dit is nodig as jy wil SEO skakels gebruik. Hier sal jy presies instruksies hiervoor te vind: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Ook wanneer forum vertaling reeds sal werk (check dit die eerste keer voor jy na die volgende stappe toe gaan) moet jy nog 2 dinge doen:
    1. Integreer vBSEO te vertaal skakels (readme.html in vBET pakket vir instruksies)
    2. Laat bladsye buite die forum gids (jou hoofblad is buite en omdat dit is nie die forum dit moet 'n spesiale integrasie) te vertaal - hier sal jy instruksies vind hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

Kort - jy het nie nodige stappe te doen. Let asseblief daarop dat ons sal gee jou die antwoorde hier vir gratis - sodat jy kan self dit doen heeltemal gratis. Tog as jy voel dit is nie jou omgewing nie, dan moet jy kan betaal ons $ 30 vir die integrasie: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

As jy wil dit self te doen - al die instruksies word verskaf, kan jy net braak presiese instruksies gegee. Ook asseblief ons laat weet wanneer jy klaar is en beskryf resultate.

Wat is die vordering? Het jy behoefte aan ander wenke?

Stuur PM en e-pos - wag nog vir reaksie. Jou oplossings is reeds beskryf - asseblief braak dié en gee reaksie oor die resultate.

Jy het nog jou konfigurasie neergestort het en ons het nog nie enige reaksie van jou kry. Ek het nou net aan jou stuur die boodskap deur jou forum. Ons wil u te help

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •