BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Geen lisensie

Junior lid

Default Geen lisensie

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Hi jaar gelede het ek 'n lisensie van jou script Invoice Number [* SUT *], vandag, kan na die inwerkingtreding van paneel nie sien nie my lisensie (hoewel die script wat ek gebruik slegs een keer) kry ek die inligting wat ek het jeszcez tyd om te koop, ek verstaan nie iets hier? Ek betaal vir die lisensies 2010/04/25 versigtig en skielik het dit verdwyn? Wat is dit?
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-05-11 op 21:33. Rede: die beskerming van lisensie nommer

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

jy is reg - ek het jou faktuur besonderhede. Hierdie transaksie is wat verband hou met 'n ander gebruiker se rekening. Jy is die gebruik van gebruiker-rekening sonder lisensie (nog 'n rekening het hierdie lisensie). Kan jy verduidelik hoekom?
    Dankie vir die versoek
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 23-05-11 op 20:29.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Hello. Hoe Kamli lisensie tjek nie verdwyn nie, behoort net aan 'n ander rekening. Net teken asseblief in die rekening waaruit u die lisensie aangekoop en daar sal jy verskeie opsies wat verband hou met lisensie bestuur So, mag niks verlore gaan nie - net vergeet van wat jy jou lisensie gekoop As jy hulp nodig het, sal Camille stuur jou 'n PM met die naam van die rekening. Skryf asseblief, of is reeds OK, as jy 'n herinnering?
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-05-11 op 21:35.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •