BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Na installeer probleme met die vertalings

Exclamation Na installeer probleme met die vertalings

Hi, Ek het instruksies en was in staat om die mod te installeer. Wanneer ek op in Engels, geen probleme, toe ek oorskakel na 'n ander taal in die forum hoofdmap, geen kwessies soos goed. Maar as ek klik op die onderwerp, of 'n pos die slash wat om te wees soos hierdie / Forum /IW/ Onderwerp vertoon soos hierdie / Forum / /IWonderwerp
    Ek het dit verskeie kere verwyder, probeer 3,36 sowel as 3,4 en die ontvangs van dieselfde probleem. Het enige iemand dit gesien en weet per toeval hoe om dit op te los?

Dankie,
    Sam.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hello. Ek dink jy het probleem met die verstelling. Let asseblief kyk mooi op jou opset vir parameter Forum gids. Watter waarde het jy vir dit? Neem asseblief kennis parameter beskrywing:
    Stel met '/' aan die begin en sonder enige "/" aan die einde, dit wil sê '/ forum
    As jy dit verkeerd geconfigureerd, gaan verander dit na regte een. As jy hierdie een ok, dan sal ons ondersoek instel. Ook asseblief daarop let dat jy nie het om dit te verwyder. Jy kan nie net afskakel vBET is probleem nog steeds sal bestaan - ons moet dit geïnstalleer om dit te ondersoek.

Skryf asseblief help dit?

dis presies hoe dit is setup, en soos ek genoem het dat dit werk goed as ek laai h0ld.com/forum / en kliek dan vertaal na enige taal egter, as ek gaan dieper in die werklike onderwerp, byvoorbeeld: h0ld.com/forum / / zh-CNmazda / in plaas van:
    h0ld.com/forum/zh-CN/mazda /

my htaccess lyk soos volg:

# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)

# Mod_rewrite funksies uit te skakel.

# Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in

# Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.

RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees

# Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)

# Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad

# Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\. H0ld \\. Com

RewriteRule (.*) http://www.h0ld.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Forum / vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# Reëls vir SEO vertaling skakels met vBSEO (ingesluit moet word voordat al die reëls te vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / index.php [L, QSA]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)

RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /

RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ PHP)

RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Op die oomblik het u nie vBET aktief op u forum nie, so ek kan dit nie nagaan nie. As URL's verkeerd gegenereer word, is dit nie 'n probleem met htaccess nie. As dit reg gegenereer word en herleiding plaasvind, is dit 'n probleem met htaccess. Installeer en konfigureer asseblief vBET op die forum (u kan deaktiveer) en PM toegangsbesonderhede tot u forum (Admin CP en FTP), ons sal kyk wat gebeur. As dit nie 'n konfigurasieprobleem is nie, moet ons deur logboeke verander waarom dit so op u bediener optree. Ons sal dit nagaan en ons sal dit oplos

dit is aktief.

PM gestuur **********..

Opgelos. Jy het verkeerd vBulletin opset! Jy stel '/' aan die einde van die parameter Forum URL Dit is duidelik beskryf:
    URL van jou forum.
    Let wel: nie voeg 'n skuinsstrepe streep. ('/')
    Instel jou forum versigtig

you guys are awesome :-) Dankie vir quick fix. Groot ondersteuning.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

dankie vir jou bevestiging

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •