BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 20 van 20

Thread: Na die opgradering rankbadges kry weggeneem word.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hele kode oor Gebruikersgroepe wat jy in die lêer / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Daar is slegs een funksie wat gebruik word as reaksie op vBulletin logika (vir haak: userdata_presave) En die funksie naam vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 wedstryde).

Ander 2 funksies in die lêer wat veranderinge maak gebruik word vir die verwydering van vBET Gebruikersgroepe tydens vBET VN-installasie en nêrens anders nie.

So as dit verkeerd is as gevolg van vBET, dan kan dit net as gevolg van funksie vbet_changeDefaultLanguageGroup. Niks anders is om enige veranderings op Gebruikersgroepe.

So as jy wil dit uit te skakel, dan is die eenvoudigste manier is om net wil afskakel plugin "toepaslike standaard taal groep gestig". Maar dit sal outomatiese handvatsel af vir vBET Gebruikersgroepe. So as jy wil dié ook verwyder word net verwyder dit deur admin CP.

Ons raai om net die prop om eers af. As jy jou probleem verdwyn, dan moet ons dit kan weer na te gaan (ons nagegaan dit reeds twee keer), ons het nog dieselfde ding - ons weet nie hoe om die probleem op te reproduseer.

Verder kan jy sien ander plugins vir die haak userdata_presave en verandering uitvoering einde voor uitgevoer word / na vBET plugin.
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-06-11 op 20:41.

Senior Member

Na die aanskakel van daardie prop, en loop sonder dat dit nou vir ongeveer 48 uur het ek het nie weer hierdie kwessie. So ek dink dit sou veilig wees om te aanvaar dat dit is omdat vBET bygevoeg en addisionele gebruikersgroep, en as jy al 'n paar, vir een of ander rede die ander word weggeneem met sommige cron aan die gang. lol, dit klink 'n bietjie vaag, ek weet, maar sonder die prop dit is alles goed weer.

OK so - gaan ons dit weer. Dit was die enigste verandering wat jy gemaak het - die prop uit te skakel? Is vBET Gebruikersgroepe word steeds op jou forum of jy verwyder diegene? Wat is 'n presiese weergawe van jou vBulettin (ons wil hê om naby te kyk, nie net in ons kode nie, maar ook in die haak omgewing)?

Senior Member

Ja, dit is die enigste verandering wat ek gemaak het. En ek het die bosluise uit die Gebruikersgroepe vir vBET. Maar hulle is steeds daar al is. Is daar 'n maklike manier om diegene te verwyder? Omdat dit 'n baie ruimte.

Quote Originally Posted by Taurus View Post
    En ek het die bosluise uit die Gebruikersgroepe vir vBET.
    Wat beteken dit presies? Jy het gedoen wat?

Oor die verwydering van vBET groepe - jy kan dit doen deur Admin CP in vBulletin opsies, of deur die uitvoering van funksie vbet_removeDefaultLanguageGroups uit / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Let asseblief daarop dat indien jy verwyder diegene ons sal wees nie ale nader aan die kwessie te kyk, want dit gebeur net op jou forum.

Senior Member

Wat beteken dit presies? Jy het gedoen wat?
    Ek onafgevinkt die Gebruikersgroepe van vBET. Soos wanneer jy 'n gebruiker in die ACS dit sal' n regmerkie / punt Kom ons kies sê "Spaanse" as 'n bykomende gebruikersgroep. Dit sal ek onafgevinkt.

Soos ek geskryf het in die PM, het ons nog nie weet wat is die rede van die probleem op jou forum. Tog het ek het 'n paar veranderinge in vBET kode op hierdie gebied. Op die oomblik is vBET Gebruikersgroepe slegs wanneer sommige Gebruikersgroepe verander of wanneer die gebruiker standaard taal chanes sal hanteer. So is dit in die haak is bygevoeg toestand:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Ek het geen idee sal dit help om jou probleem, aangesien ons weet nie wat dit veroorsaak. In elk geval is dit moontlik dat dit sal help. Soos ek geskryf het in die PM, in jou veranderinge geskiedenis dikwels Gebruikersgroepe van voor kolom is skoongemaak - miskien omdat hulle nie laai van die databasis op alle. Met hierdie toestand in sulke gevalle vBET sal niks doen nie, want in stand gevalle wanneer gebruiker veranderinge data deur User CP of admin deur Admin CP, dan Gebruikersgroepe word gelaai.

Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe nie, so kyk of dit. As dit dan nie werk nie, sal jy weer die haak af en sal ons ondersoek weer.

Bevestig asseblief na update help dit.

Aangepas - dit bevestig. Vir quick fix asseblief:
    1. Gaan na Admin CP -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder
    2. Vind haak die naam Stel toepaslike standaard taal Group vir haak userdata_presave en klik op Edit want dit
    3. Voeg aan die begin van die kode:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Voeg aan die einde van die kode:
    PHP Code:

5. Stoor dit
    Laaste geredigeer deur vBET; 01-07-11 op 01:27.

Senior Member

OK, ek opgegradeer nou, en sal as ek nog steeds hierdie probleem het. Ek sal jou laat weet. Dankie.

Senior Member

Na die hardloop met die werk vir meer as 2 dae nou, en sonder die aanskakel van daardie plugin of enigiets anders, het ek het nie weer hierdie kwessie. So ek dink dit is veilig om te sê dat jou los het die deurslag. Nogmaals dankie Migal. 'N werklike groot dankie! Ek weet dat hierdie vraagstuk slegs teenwoordig was op my forum, en ek is opreg waardeer die ekstra myl wat jy het om my te help op hierdie!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Dankie vir hierdie bevestiging

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •