Soos ek geskryf het in die PM, het ons nog nie weet wat is die rede van die probleem op jou forum. Tog het ek het 'n paar veranderinge in vBET kode op hierdie gebied. Op die oomblik is vBET Gebruikersgroepe slegs wanneer sommige Gebruikersgroepe verander of wanneer die gebruiker standaard taal chanes sal hanteer. So is dit in die haak is bygevoeg toestand:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
Ek het geen idee sal dit help om jou probleem, aangesien ons weet nie wat dit veroorsaak. In elk geval is dit moontlik dat dit sal help. Soos ek geskryf het in die PM, in jou veranderinge geskiedenis dikwels Gebruikersgroepe van voor kolom is skoongemaak - miskien omdat hulle nie laai van die databasis op alle. Met hierdie toestand in sulke gevalle vBET sal niks doen nie, want in stand gevalle wanneer gebruiker veranderinge data deur User CP of admin deur Admin CP, dan Gebruikersgroepe word gelaai.
Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe nie, so kyk of dit. As dit dan nie werk nie, sal jy weer die haak af en sal ons ondersoek weer.
Bevestig asseblief na update help dit.
Aangepas - dit bevestig. Vir quick fix asseblief:
1. Gaan na Admin CP -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder
2. Vind haak die naam Stel toepaslike standaard taal Group vir haak userdata_presave en klik op Edit want dit
3. Voeg aan die begin van die kode:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
4. Voeg aan die einde van die kode:
5. Stoor dit