BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Sal vertalings van vBulletin taal bestuurder nog steeds gebruik word?

Default Sal vertalings van vBulletin taal bestuurder nog steeds gebruik word?

Nie seker waar dit te post, maar ...

My vraag is hoe vBET (my belangstelling hier is die volledige weergawe) sal hanteer as ek 'n hand gemaak vertalings gelaai in vBulletin se langauge bestuurder?

Sal vBET detect dat daar 'n vertaling in die taal / frase Slaan oor die stuur van daardie deel aan Google vir vertaling (dws slegs die stuur van die werklike poste vir vertalings), of sal die Google vertaling het voorrang op die beskikbare vertaling?

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Hi

Ons het as 'n funksie versoek integrasie met vBulletin taal bestuurder stelsel. Op die oomblik vBET vertaal alles. So as jy het 'n paar frases vir GUI vertaal, sal dit nie gebruik word op hierdie oomblik deur vBET.

Oor die integrasie - ons het planne om:
    1. Gaan moontlikhede van die integrasie met frases stelsel en te integreer as dit sal OK wees (sommige kwessies reeds ontdek)
    2. Ondersteuning in die toekoms die moontlikheid om jou eie vertalings wat in vBET databasis kas gestoor (maar sal nie skoongemaak word soos Google vertaling na 15 dae) te skryf.

Soos ek geskryf het ons reeds sien 'n paar probleme met die integrasie met frases stelsel - die belangrikste is dat alle frases in vertaal nie blok 2de vertaling deur vBET te vermy moet word ondeursigtig.

Maar wanneer ons al sal ondersteun moontlikheid om jou eie vertaling te gee vir vBET dan waarskynlik integrasie sal nie verwag word.

As jy enige toekomstige vrae, dan kan jy net skryf - ons sal graag u help

Integrasie met die taal sal toelaat dat vertalings in te voer wat ander gedoen het. As die invoer / uitvoer-lêer is 'n XML-lêer, sou dit waarskynlik redelik maklik om' n aansoek dat 'n draai elke frase in' n "vBET_SNTA" tag (elke CDATA [sommige teks] deel) te maak.

So as daar moontlik sou wees om elke vBET taal te bind aan 'n vBulletin taal, en maak vBET skakel die huidige vB-taal vir die sessie, dit klink soos dit sou' n werkbare oplossing te gee.

Maar soos ek weet nie die innerlike Workin vBET of taal seleksie binne-in die vBulletin, het ek nie 'n idee as dit moeilik sou wees of nie. Dalk baie goed wees dat dit loop in die probleme wat jy bedoel.

Ja, dit lyk baie maklik te wees en ek was reeds die begin van hierdie idee om 'n paar keer (met die hoop dat dit beter sal kyk toe weer begin). Ek onthou nie nou al die dinge wat ek gevind het (in sommige van ons notas geskryf moet word), maar as ek onthou goed dat sommige van hierdie:
    1. daar was geen goeie haak plek na die kaart vBET taal op die vBulletin taal
    2. nou nie seker nie, maar vBulletin gooi dit in 'n statiese waarde
    3. eenvoudige ondeursigtig frase in nie vertaal gebied kan word nie genoeg in die geval van frases met parameters - dit was regtig nog nie getoets nie, maar ons het reeds daaroor geveg

Ons sal finaal doen meer eksperimente in hierdie gebied (waarskynlik op 'n tak in SVN normale kode veilig is om te hou), op hierdie oomblik dink ons dat die jou eie vertaling gee meer voordele, omdat frases kan slegs gebruik word vir die GUI tekste, nie vir die inhoud wat geskryf is deur die gebruikers. Eie vertalings sal toelaat om alles te vertaal

As die rol van jou eie weergawe, in plaas van om te steek in die bestaande weergawe, dan 'n soort van invoer stelsel van' n vBulletin taal xml sal waarskynlik nodig wees. Daar is 'n baie frases in die vBulletin, en nie om in te voer, sou dit minder nuttig.

Maar solank daar enige vorm van invoer / uitvoer stelsel vir vBet, dan is dit net 'n kwessie van hoe om later 'n omskakelaar te maak van die vBulletin xml na watter formaat vBet wil. Die oplossing sal goed genoeg wees vir my.

Quote Originally Posted by Lundgren View Post
    As die rol van jou eie weergawe, in plaas van om te steek in die bestaande weergawe, dan 'n soort van invoer stelsel van' n vBulletin taal xml sal waarskynlik nodig wees. Daar is 'n baie frases in die vBulletin, en nie om in te voer, sou dit minder nuttig.

Maar solank daar enige vorm van invoer / uitvoer stelsel vir vBet, dan is dit net 'n kwessie van hoe om later 'n omskakelaar te maak van die vBulletin xml na watter formaat vBet wil. Die oplossing sal goed genoeg wees vir my.
    Asseblief net nuwe draad oop in die funksies versoeke met skakel na hierdie een - daar is ons in staat is om versoeke te bestuur En ons het jou nodig om skrywer van die draad in die geval van toekomstige vrae.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Asseblief net nuwe draad oop in die funksies versoeke met skakel na hierdie een - daar is ons in staat is om versoeke te bestuur En ons het jou nodig om skrywer van die draad in die geval van toekomstige vrae.
    Het jy 'n bietjie weg uitgevoer terwyl die "dink hardop." Nuwe draad begin

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •