BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Branding Free gekoop het, maar nog steeds teks krediete in footer

Exclamation Branding Free gekoop het, maar nog steeds teks krediete in footer

Hi

Ek die brandmerk vrye lisensie gekoop het, maar nog steeds die krediet-teks is in die bladsyonderskrif.
    Slegs krediet skakel is verwyder.

Branding vry beteken dat geen melding gemaak van die produk, dit is wat ek gekoop het.

Hoe verwyder ek dit doen?

En ja, moet dit die standaard-opsie te wees.
    Jy kan nie verkoop brandmerk gratis en dan merk dit anyways nie en verwag dat gebruikers lêers te wysig elke keer as daar 'n upgrade!

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Hi asseblief daarop dat deur die standaard BF pakket het net verwyder krediet skakel, maar as BF lisensie eienaar jy het volle reg om ook inligting oor die produk te verwyder. Instruksies sal gestuur word in PM.

Ja, ek weet dat jy dit op hierdie manier te hanteer.

Dit is egter nie goeie praktyk.

Branding vry beteken "vry van die brandmerk" en dit is nie wat jy lewer!

Die wysiging van jou produk lêers te verwyder die branding elke keer as ek opgradeer is vervelend.
    Ek betaal vir 'n brandmerk gratis produk lewer n mens asseblief.

Ek raai jy jou huidige hantering van brandmerk heroorweeg gratis

Ek was net oor te skryf in die vorige boodskap dat ons nie sal dit sluit meer in die volgende weergawes, maar dit wil aangename verrassing, en verwyder dit voor die stuur
    Lyk sal daar geen verrassing wees

Inligting hoe om te verwyder dit was in PM stuur net soos beskryf in die laaste pos

Ja - ek is dit heeltemal eens dat gebruikers met BF lisensie absoluut geen inligting oor die produk weergawe.
    Let asseblief daarop dat ons nie verkoop brandmerk gratis produk, maar brandmerk vrye lisensie wat gebruikers toelaat om krediet skakel (ons verwyder dit selfs by verstek indien iemand maak opgradeer of nuwe installasie) te verwyder. Dit is alles volgens lisensie. As iemand voel mislei dan waarskynlik hy gedoen het nie Lees die lisensie ooreenkoms. Daar word beskryf wat Branding Gratis lisensie en wat dit toelaat om te beteken. Let asseblief daarop let dat die lisensie naam is nie onderhewig is van interpretasie - dit is duidelik beskryf deur die lisensie self. Ons lewer wat ons verkoop. Moet asseblief skree nie dat ons nie, want dit is nie waar nie - net asseblief lisensie-ooreenkoms te lees en jy sal weet wat vBET Branding Gratis lisensie beteken.

Asseblief ook daarop dat in die laaste weergawes van BF weergawe laat ons produk weergawe info meestal vir die ondersteuning kwessies - dit help om te identifiseer watter weergawe gebruik word sonder toegang tot Admin CP. Maar aangesien die meeste BF-gebruikers dat hul reg op die inligting te verwyder weergawe gebruik, ons het skaars kans om dit te gebruik + as wat jy beskryf dit was slegs bykomende opgradering stap vir BF weergawe om dit weer te verwyder + addisionele take vir ons om te antwoord hoe om dit te verwyder.

Ons doen dus besluit om dit te verwyder deur die standaard in die vrylating van die volgende BF Miskien sal dit konfigureerbare - so BF-gebruikers in staat sal wees om om te besluit wees, dalk net verwyder. Ons sal sien

Thank you.

Net 'n nota:
    Weergawe nommers in die kopiereg tekste is altyd 'n groot sekuriteits risiko omdat die skandering van die netto vir ontgin slagoffers is soveel makliker as elke webblad vertel dat dit loop die exploit weergawe.

Dit is een van die redes vir my brandmerk gratis weergawes te koop

So jy is meer veilig is en jy sal nie meer om hierdie inligting te verwyder

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •