PDA

View Full Version: Opgelos Lite Speed

Taurus
20-07-10, 19:47
Hi, kan ek 'n bietjie inligting of bevestiging of vBET werk met Lite Speed kry?

Dankie!

vBET
20-07-10, 19:56
Op die oomblik het ons nie probeer vBET om te gebruik onder Lite Speed. Dit behoort te werk sonder enige probleem met skakels tipe met taal parameter. Maar as jy dit wil gebruik met SEO ink dan moet daar die ondersteuning vir die omschakeling reëls. Vertel ons nie sulke steun bestaan - as jy die gebruik van vBulletin met vBSEO onder Lite Speed en dit is dan vir seker dat jy vBET kan daar gebruik - net moet reëls vir Lite Speed te herskryf. In sodanige geval - gee ons asseblief jou volle omschakeling reëls en ons sal gee jou terug opgedateer reëls vir vBET:)

Taurus
20-07-10, 20:37
Dit is wat ek het van my hosting maatskappy:

Lite Speed is verenigbaar met Apache 2.x styl herskryf. Val hulle in. Htaccess as wat jy normaalweg sou doen met Apache.

So jy wil weet wat om te doen daar het ek seker.

Dankie Migal!

vBET
20-07-10, 21:01
In sodanige geval vBET behoort normaalweg op Lite Speed werk sonder enige probleme en met 'n normale installasie-instruksies:) - omdat ons dit nie toets nie, maar jy kan altyd doen dit met ons gratis weergawe As jy nog steeds dink oor die betaal een te koop. So jy kan dit sonder enige risiko om seker te maak, vra vir hulp in geval van sake, en dan bly by 'n gratis een of betaal een koop as jy wil, het dit baie beter en vinniger:)

Doen jy sê ons toekomstige hulp hier nodig? :)

Taurus
21-07-10, 03:24
ehhhh ********** danksy Migal. Ek het die betaalde weergawe vir soos 3 maande reeds. (CreativX **********. iSpy ....)

vBET
21-07-10, 07:20
Ja - maar iemand anders het gevra oor dit ook, so ek het generiese reaksie en het hom 'n skakel daar in die PM - jammer vir die verwarring;)

Soos ek nou verstaan, is dit op Lite Speed werk en ons kan hierdie probleem opgelos merk - ja? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1