Teken in

View Full Version: Hi ... Wanneer is die nuwe vresion gereed vir julle te installeer

heywho
03-01-10, 19:13
Hi ... Het vB4 Gold (ek dink) hardloop, gekoop "Instalation" het nog nie gehoor van jou. Veronderstel jy is 'n gejaag probeer om die produk uit te kry, maar ... het 'n ETA op installeer ... of moet ek probeer om dit, en indien suksesvol, 'n terugbetaling kry?

geen vBSEO

inheritingearth.net

vBET
04-01-10, 17:49
Wanneer jy die installasie koop dan kry jy inligting in die pos bevestig jou aankoop, wat jy het om ons te kontak per e-pos of deur die PM. PM my jou vBET lisensie-ID.

Let asseblief daarop dat vir vB4 ons weer beplanning vrylating op Maart.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1