Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar Kolla vBET på vBulletin 5

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Feedjit

VGF
    VGF is offline
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Default Feedjit

Jag försöker få Feedjit att arbeta längs den högra kolumnen i mitt forum ... bara genom att helt enkelt kopiera och klistra in JavaScript-kod som skickas ut när du skapar en Feedjit (feedjit.com)

Det kommer att visa statistik på rätt sätt i 1 sekund ... men då är det omdirigeringar till min hemsida. (Som om fel inträffade) Kanske vBet försöker översätta koden och den skruvar upp displayen eventuellt?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

vBET översätter inte JavaScript. Du kan helt enkelt kolla inte vBET har något att göra med det här beteendet: helt enkelt inaktivera vBET för en stund och kolla gör det händer fortfarande. Om ja då det har ingenting gemensamt med vBET.

VGF
    VGF is offline
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Tack, ibland tror jag inte.

Jag inaktiverat alla plugins och det fortfarande inte fungerar. Så ... måste vara problem med vBulletin.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33