Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar Kolla vBET på vBulletin 5

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: PhotoPost pro fråga

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default PhotoPost pro fråga

Hej, när du byter ut ordet "ytterligare katalogen" i skriva-filen. Är det hela katalogen? Eller bara det ->> / galleri /? Jag får internt serverfel när du försöker besöka min PhotoPost proffs sida.

Tack, awesome produkt!

Jag redigeras, i vBET >> Huvudsakliga>> hålla katalog>>> / galleri /

I mitt huvud. Htaccess jag lagt regel, där jag ändrade orden "ytterligare katalogen" till Galleri

Jag satte vbenterprisetranslator_front_controller.php förändring "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH" till min galleri mapp. Ändrade banan med hjälp av faktiska katalogen verktyg för att hitta min väg. läggas de omskrivningsregler. Hehehehe och ändå få intern sida serverfel. Jag är förvirrad.
    Senast redigerad av El Caballo; 22-09-1016:34.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Ja - integration av PhotoPost kan vara en smärta. Vi vet det, men vi kan inte göra det lättare. Det är för att PhotoPost inte stöder normalt vBulletin sätt sidor generationen (krok global_complete stöds inte).

Snälla, ge oss hela innehållet i din. Htaccess filer från huvudkatalogen och från photpost katalog. Vi kommer att kontrollera det.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33