Köp nu! Funktioner Nedladdningar
Sidan 2 av 2 FörstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: vBET 3.4.0 släppt

1. # 11
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Citat Ursprungligen postat av meto Visa inlägg
    Är vi framme snart? Vi är i andra hälften av april.
    Ja jag vet Jag planerade att göra detta i första halvlek, men återvänder från semestern gav oss fler överraskningar jag förväntade mig Vi arbetar fortfarande på det. De viktigaste förändringarna är redan stängda. Några nya buggar verkar så vi vill rätta till det också innan release. Jag skulle vara mest glada över att släppa ASAP, men stressa är inte bra för kvalitet Så vi kommer att rätta alla kända fel och släpp Jag hoppas att det kommer att vara mest i första veckan i maj.
    tavenger5 tycker om detta.

2. # 12
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av vBET Visa inlägg
    För tillfället kan vi inte säga att nya versionen kommer att lösa dina tidigare frågor, eftersom jag inte vet vilka frågor som du skriver om. Observera att vi erbjuder gratis stöd, så i händelse av problem är det klokt att låta som vet om dem och arbeta med dem. Vi hjälper dig gärna och kolla vad som händer på din server i händelse av frågor. Just nu kan jag bara säga att prestandaförbättringar gjordes, även kända buggar fast och några nya funktioner ingår.
    Text automatiskt översatt från: Hebreiska till: Svenska
    Översatt text
    Vi pratade tidigare om problem uppstår ....
    Bottom line - Dedikerad server kan inte hålla systemet aktivt översättningen systemet ... Jag försökte förslaget att stänga de flesta av språken, vilket några ensamma, det sänker trycket, men ändå skapar en översättning systemresurser är bra ...

Vi kan gå över saker tillsammans och se hur man löser dem
    Men det måste vara med mig, att hitta en lösning.
    Jag kan inte sätta på systemet och vänta på ditt svar med några dagars mellanrum!
    Originaltext
    Senast redigerad av dacho, 23-04-11 kl 10:29.

3. # 13
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Citat Ursprungligen postat av dacho Visa inlägg
    Text automatiskt översatt från: Hebreiska till: Svenska
    Översatt text
    Vi pratade tidigare om problem uppstår ....
    Bottom line - Dedikerad server kan inte hålla systemet aktivt översättningen systemet ... Jag försökte förslaget att stänga de flesta av språken, vilket några ensamma, det sänker trycket, men ändå skapar en översättning systemresurser är bra ...

Vi kan gå över saker tillsammans och se hur man löser dem
    Men det måste vara med mig, att hitta en lösning.
    Jag kan inte sätta på systemet och vänta på ditt svar med några dagars mellanrum!
    Originaltext
    Hej. Ledsen, men jag kan inte komma ihåg alla fall. Den bästa idén är att börja skriva i din redan existerande tråd, eftersom det vi kommer att ha alla historia av redan vidtagna åtgärder.
    Så låt oss till det så här - när nya vBET 4.x kommer att släppas du öppna din tråd och vi kommer att arbeta med det.
    Vi erbjuder gratis support, fortfarande är det inte 24 / 7 så du kan se förseningar i våra svar, vi är här varje arbetsdag, bara våra kunder kommer från hela världen så vi ibland lida big time skillnader i helt olika helgdagar (dvs. idag Många länder har semester, men inte nödvändigtvis alla).

4. # 14
    Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

Alla nyheter om när uppdateringen för VB4 versionen kommer att finnas tillgänglig?

5. # 15
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Citat Ursprungligen postat av Taurus Visa inlägg
    Alla nyheter om när uppdateringen för VB4 versionen kommer att finnas tillgänglig?
    Just nu har vi öppnat två mindre buggar för vBET4.x som vi vill rätta till innan release. Allt annat är stängda. Jag jobbar på en av dem som nu med några frågor, det är därför jag inte kan vara säker när det kommer att stängas. Om vi inte kommer att kunna stänga den snabbt, kommer vi att släppa inklusive dem - det är bara mindre så inte påverkar huvudfunktionerna, prestanda eller tillgänglighet.

Om inga allvarliga buggar kommer att rapporteras, kommer vi att släppa vBET4.x denna vecka - troligen på helgen
    Taurus tycker om detta.

Sidan 2 av 2 FörstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27