Köp nu! Funktioner Nedladdningar
Sidan 1 av 2 12 SenasteSenaste
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Får följande felmeddelande varje rörelse trådar

1. # 1
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard Får följande felmeddelande varje rörelse trådar

Jag får detta felmeddelande varje rörelse trådar

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / användarnamn / public_html /vbseo/ Includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47

fortfarande använder standardspråk, är de trådar flyttas, men ser inte ut som omdirigeras till rewrited url igen efter lyckat att flytta tråden, fortfarande med domain.com / showthread.php? t = 123456 och får felmeddelandet, titta på bild

2. # 2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Ser ut som några problem med htaccess. - Jag gjorde speciella integrationen där (PM) så att reglerna inte är standard och det är den frågan (begäran kommer utan ut seo fil, så våra ytterligare funktioner som inte ingår och integreras vBSEO koden fungerar inte). Vi enades av PM att jag fortfarande kommer att arbeta på dessa regler (för din speciella medlem sidor) så jag har fortfarande tillgång till information - Jag kommer att rätta till det på plats

3. # 3
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av vBET Visa inlägg
    Ser ut som några problem med htaccess. - Jag gjorde speciella integrationen där (PM) så att reglerna inte är standard och det är den frågan (begäran kommer utan ut seo fil, så våra ytterligare funktioner som inte ingår och integreras vBSEO koden fungerar inte). Vi enades av PM att jag fortfarande kommer att arbeta på dessa regler (för din speciella medlem sidor) så jag har fortfarande tillgång till information - Jag kommer att rätta till det på plats
    ah det på grund av det, är det ok då inte alltför viktigt / inte akut just nu, eftersom trådarna flyttas, bara få det felmeddelandet är det viktigare medlemssidorna

denna tråd löst

4. # 4
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Tack för feedback. Jag tycker redan out-lösning för det, så efter att lösa medlem sidor jag kommer att lösa också denna fråga.

5. # 5
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Denna fråga verkar vara lättare att lösa Thant din memberpages specialfall. Så det är löst nu (jag kommer Stil arbeta på medlemssidorna).

Observera att på grund av dina anpassade. Htaccess regler du måste gjort en ytterligare integrering steg med vBSEO varje gång du gjort uppdateringen av vBSEO. Detta steg är en större förändring i filen FORUM_ROOT /vbseo/ Includes / functions_vbseo_createurl.php. Så när du kommer att ändra den här filen enligt normala integrationen instruktioner, se även:
    1. Sök:
    Code:
    <?php
    2. Lägg till efter:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Detta löser problemet med att flytta trådar

6. # 6
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av vBET Visa inlägg
    Denna fråga verkar vara lättare att lösa Thant din memberpages specialfall. Så det är löst nu (jag kommer Stil arbeta på medlemssidorna).

Observera att på grund av dina anpassade. Htaccess regler du måste gjort en ytterligare integrering steg med vBSEO varje gång du gjort uppdateringen av vBSEO. Detta steg är en större förändring i filen FORUM_ROOT /vbseo/ Includes / functions_vbseo_createurl.php. Så när du kommer att ändra den här filen enligt normala integrationen instruktioner, se även:
    1. Sök:
    Code:
    <?php
    2. Lägg till efter:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Detta löser problemet med att flytta trådar
    ja det fungerar, tack så mycket

så vi inte behöver ändra i den djärva

Code:
    till vår egen väg som
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

7. # 7
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Ändra inte det - det är redan arbetar lösning. Om du vill ändra den specifika sökvägen i din server så är det bara ställa in det hela hårdkodade väg, men även detta är inte nödvändigt här.

8. # 8
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

Michał Jag är ledsen just hittat den här

När jag går till admincp -> gå sedan till måttlig länkar tillbaka eller om Inkommande länkar tillbaka, eller Utgående länkar tillbaka sida, men jag bara får detta felmeddelande:

Varning: require_once (/ home / användarnamn / public_html / modcp / includes / functions.php) [function.include]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / home / användarnamn / public_html / includes / init.php på linje 155

Fatal error: require_once () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs "/ home / användarnamn / public_html / modcp / includes / functions.php" (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / användarnamn / public_html / includes / init.php on line 155

om jag tar bort denna linje som LinkBack sidan öppnas igen normalt, så det ser ut att göra något vbseo Funktionen fel väg

Code:

kan du göra den raden mer perfekt igen? om inte kanske jag kommer att använda om inte villkorat för de länkar tillbaka sida som

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
    }
    Senast redigerad av basketmen, 23-09-10 kl 13:27.

9. # 9
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Denna lösning var inte beredd att arbeta i admincp bara på forum sidor. Du måste lägga tillstånd som kommer att ändra väg i händelse av admincp, eller kommer bara inte lägga den här vBET filen då.

10. # 10
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

fick det så här är vad jag gör

-? I vbseo_moderate.php fil efter <php jag lägger den här
    Code:
    define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
    - Sedan i functions_vbseo_createurl.php jag svepa din kod med om ingen villkorlig

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
    }

dess arbetar nu om någon behöver det också

Sidan 1 av 2 12 SenasteSenaste

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27