Köp nu! Funktioner Nedladdningar
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Installation problem med vbseo

1. # 1
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard Installation problem med vbseo

1. Jag använder vbseo 3.2.0, finner jag kan inte detta kodifierar insida functions_vbseo_createurl.php fil som undervisning i ReadMe.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Jag söker redan inne alla vbseo filer som är för men ändå inte kan hitta det

snälla hjälp, låt mig veta om du behöver min ftp och andra detaljer

2. Finns det fortfarande ingen lösning ännu, så vi inte behöver stänga av "Byt ut 'META-sökord" innehåll? " för standardspråk som innan vBET? Liksom använder villkorad kanske i vbseo filer

2. # 2
    Medlem
    Reg.datum
    Maj 2010

Standard

Killar kan jag få stöd här vänligen verkligen behöver hjälp här

Jag köpte redan vbet mer än 24 timmar i går men ändå skränande installera den på grund av ovanstående problem

3. # 3
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Standard

Hej.

1. Uppdatera ditt vBSEO. Du använder gamla versionen.

Med din version kan du fortfarande använda vBET, Men det kommer att integreras med vBSEOSå länkar inte kommer att översättas. Alla andra vBET funktionerna kommer att fungera bra.
    Du kan också söka själv för kod som är ansvarig i den här gamla vBSEO version för att få tråden titlar och byt ut den appropriatelly om du inte vill uppdatera vBSEO. Som ledtråd kan jag berätta att titta där används funktionen vbseo_thread_seotitle. Observera att äldre vBET versioner jobbade med vBSEO 3.2.x (som jag minns vårt forum arbetade på 3.2.2) och integration förfarandet var annorlunda, men just nu kommer det inte att fungera, så jag kan inte ge er gamla integration instruktioner. vBSEO bytte kod och även vBET gjorde, så integration också måste ändras.
    Jag kollade just och i vBSEO 3.2.2 kod kan du hitta:
    Code:
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    Så du har alldeles för gammal - stöds inte version. Vänligen uppdatera eller använda vBET utan länkar översättning (inte bäst för din SEO), Eller hitta den kod som ska ändras och ändra den.

2. Just nu denna möjlighet måste vara avstängd. Observera att det inte kommer att påverka din SEO, Eftersom sökmotorer ignorerar helt enkelt sökord metatagg och använder riktiga sidans innehåll för indexering.
    Senast redigerad av vBET, 02-09-10 kl 22:45.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27