Bara titta där.
Jag kommer att behöva tillgång till Admin CP och FTP - skicka mig dem i PM.
Som jag ser alla länkar genereras fel (utan Lang kod) och jag måste ta reda på varför.
Senast redigerad av vBET, 24-11-09 kl 15:50.
Observera att våra kunder är formen hela ordet och det finns stora tidsskillnader. På grund av att vi ger stöd från detta forum bara.
Vänligen skicka mig som privata detaljer Meddelandet tillgång till ditt forum (till Admin CP och FTP). Du kan alltid skapa tillfälliga konton av säkerhetsskäl. Men jag behöver ha tillgång dit, eftersom denna fråga endast hänger samman med ditt forum och vi har inget färdigt svar för det.
Först måste vi kolla inte vBET genererar lämpliga länkar för att vara säker att det är vBET bugg eller någon annan mod förändras länkar efter våra förändringar. Också vi måste kontrollera din konfiguration och omdirigera regler.
Tack - jag ska dit just nu.
Anledningen är fel vBSEO konfiguration.
Ställ in alternativet "Byt icke-engelska tecken i webbadresser?" att "hålla icke-engelska tecken i webbadresser."
Detta försvinner mystiskt från vår integrering manual. Ledsen för problembara ställa in parametern och det kommer att bli bra
![]()
Senast redigerad av vBET, 26-11-09 kl 15:36.
Stora tråden! Jag hade detta problem också, men nu är allt arbete med vBSEO länkar![]()