Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: vBET-Resultat för CoinForums.com installera

  1. #1

    Default vBET-Resultat för CoinForums.com installera

    Jag springer Coin Forum - Coin samla in information om mynt, valuta och postanvisningar. - Ett nytt forum tillägnat mynt, valuta och andra objekt. Vi började bara ett par månader sedan.

    Efter installation vBET förra veckan vi har redan börjat få en massa träffar, speciellt för vårt galleri från andra länder än USA i sitt eget modersmål.

    De resultat som redan har varit stor, och Google har inte ens indexera alla våra sidor.

    webbplats:Coin Forum - Coin samla in information om mynt, valuta och postanvisningar. återvänder 5840 som den 25 april 2010 i Google. Resultat i de senaste veckorna var runt ~ 350.

    Bra produkt, kommer hålla er uppdaterade.

  2. #2

    Default

    Webbplatsen visar nu: Resultat 1 - 10 av ungefär 16.200 från coinforums.com. (0,21 sekunder) på google.

    Ökning av trafiken har nästan 3x nu och vi fortfarande får en höjning. Vår webbplats är ny och det är ett forum + ett galleri av mynt och valuta. Vi har nu varit att få träffar från 85 olika länder, jämfört med ungefär 20 innan installation.

    Resultaten är mycket goda.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    34

    Default

    Quote Ursprungligen postat av JinLeeHui View Post
    Hej,
    sorry, Im ny på forum. Mitt jobb är att slutföra enkäten om ekologiskt kinesiskt grönt te.
    Om du har en minut, kan du vänligen meddelande mig som är din favorit märke av grönt te?
    Tack på förhand,
    Yours Jin
    lol ... vad en douche. Nu ska jag behöva oroa sig för internationella spammare också antar jag ..

    Quote Ursprungligen postat av Jesh View Post
    Webbplatsen visar nu: Resultat 1 - 10 av ungefär 16.200 från coinforums.com. (0,21 sekunder) på google.

    Ökning av trafiken har nästan 3x nu och vi fortfarande får en höjning. Vår webbplats är ny och det är ett forum + ett galleri av mynt och valuta. Vi har nu varit att få träffar från 85 olika länder, jämfört med ungefär 20 innan installation.

    Resultaten är mycket goda.
    Jesh, det är awesome. Jag är gettin mer frestad att prova detta.

    btw, om det inte har nämnts tidigare ... Michal, du är ett geni för att ha uppfunnit detta. Och jag är förvånad ingen har köpt ya ut ännu.

    Jag kunde bara se att detta är ännu mer populär under de kommande åren.

    Jag letade på nätet häromdagen, och fann det mycket svårt att hitta översättningsprogram för vanliga webbplatser. (Utan vBulletin) Eller något som är pålitliga och populära. Allt jag kunde hitta är några skumma företag här och där. Kanske en affärsmöjlighet för någon annan att dra nytta av. Jag skulle verkligen vilja konvertera över min andra sajter någon gång i framtiden. (Icke vBulletin relaterade)

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Vi har redan planer på skapandet av generiska översättare som översätter varje webbplats Vi kommer att använda det väl testade och mycket optimera motorn från vBET, så vi kommer att ge våra kunder kvalitet och prestanda vuxit programvara i nya produkt. Först vill vi stödja cacheminnet och redo cache motorer i vBET - så blir det också stöds i allmänhet översättare. Det finns ingen tidplan för detta ännu.

  5. #5

    Default

    Webbplatsen måste ha indexerats av många andra sökmotorer denna vecka. Vi är upp 199,10% denna vecka på besök.

  6. #6
    Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2010
    Inlägg
    1

    Default Underbar

    Text automatically translated from: Arabic to: Swedish
    Translated text
    Detta är verkligen en underbar

    Tack
    Original text
    Senast redigerad av vBET; 11-05-1019:58.

  7. #7
    Senior Member
    Reg.datum
    Mar 2010
    Inlägg
    116

    Default

    Jag planerar att få 100 tusen Unika besökare / dag
    Kanske kan inom 1 år

  8. #8

    Default

    Att få en hel del träffar oftast från andra länder.

    Genomsnittlig träffar tog lite dopp, men jag tror att detta har att göra med andra saker på gång. Jag försöker lista ut om det är från dubbla metataggar eller inte.

  9. #9
    Banned
    Reg.datum
    Sep 2013
    Inlägg
    1

    Default

    Vi har nu varit få träffar från 85 olika länder, jämfört med cirka 20 innan du installerar.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •