Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar Kolla vBET på vBulletin 5

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ändringar av API leverantörer

Banned
    Reg.datum
    Oktober 2011

Default Ändringar av API leverantörer

Så Google börjar debitera för översättningar, och MS framtida avgiftsstrukturen är okänd (hur länge kommer de erbjuder en kostnadsfri tjänst?)

Om jag köper din produkt, finns det någon försäkran om att jag kommer att få översättningstjänsten i framtiden utan att behöva betala en avgift för extra per ord?

Det vill säga, om i framtiden, MS slutar sin gratistjänst, det går inte att hitta någon fri API, kommer jag att kunna få en återbetalning på din programvara?

Tack.

-Andy.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

Google Translation API v1 som är gratis är tillgänglig endast fram till 1 December 2011.
    Google Translation API v2 är redan tillgängliga och betalats.
    API-Gränssnittet i Microsoft översättning kommer att vara gratis fram till mars 2012. Det är redan tillgängliga också som betald tjänst så avgiftsstrukturen är tillgänglig.
    Booth fri översättning API har begränsningar som redan angetts.

Vi ger inte och vi kan inte ge någon garanti för att du har tillgång till översättning leverantörer. Det är på användaren sida att ta hand om det (skapa lämpligt konto på översättning leverantörer system, betala om betald tjänst används, att deras användarvillkor OK). Vi kan inte göra detta för våra användare. Vi kan också ge garantier för tredje parter. Om du vill ha sådana försäkringar som be för dessa leverantörer av översättning.

Och svara på din sista fråga - inte. Verkligen - varför? Du gör inte betalat oss för översättningar - du betalat oss för vBET licens som använder externa leverantörer för att ge dig översättningar från tredje part. vBET gör och kommer att göra samma sak - fråga för översättning till översättning provider du väljer (från stöds) och presenterar sina resultat. Om externa leverantörer kommer att ändra någonting i deras strategi, vBET kommer fortfarande att göra samma sak. Så varför du även vill från oss bidrag om vi fortfarande ge samma sak? -resultat från översättning leverantörer.

Ingen av oss vet framtiden - om jag, skulle personligen jag skriva meddelandet bara gå till vissa lotteri Vår risk i denna verksamhet är att vi är beroende av extern översättning leverantörer API. Våra användare risken är att de är beroende av extern översättning leverantörer användarvillkor. Ingen kommer att ändra den. Om din värdleverantör be er mer för servern där du kommer att kräva återbetalning från tid du använder servern? Kan vara realistiska - du vill använda det och vet inte vad kommer att bli i framtiden (som alltid med allt) eller du stanna i sängen hela dagen eftersom du inte vet vad kommer att hända när du får. Vi är inte försäkringsbolag och vi är definitivt inte fortune-tellers. Vi vet inte vad kommer att hända - vår plan är att anta

Så kommer jag ge er några löften som inte kan hålla. När du köper mjölk fråga du inte kommer du få full återbetalning om du inte kommer att dricka hela mjölken (eftersom du dela upp det, överlåter, bryta flaskan eller något annat). Har du vbseo? Du frågade dem kommer du få full återbetalning om vBulletin slutligen lägga till SEO Länkar och du kommer att kunna få det gratis i stället för att betala för en annan mod - vad kan du göra det nu. Varför du även fråga oss om det? Läs igenom licensavtalet noga - är det rättvist och realistiska. Samma sak hittar du i annan programvara - särskilt när det beror från tredje part.

Om du har några fler frågor kan du bara fråga
    Senast redigerad av vBET; 11-10-1119:48.

Medlem
    Reg.datum
    Jun 2011

Jag läste i google sidor att prissättningen för API översätta tjänsten är 20$ /Mb

Jag behöver utvärdera den kostnad som denna tjänst skulle generera i min webbplats.
    Är det ett sätt att få beloppet på för närvarande dagligen/månad översatt innehåll med din produkt redan installerad och arbetar i på webben?

Tack

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Blogginlägg
    1

vBET gör inte statistik själv - det har ingen mening eftersom Google Translation API v2 gör det. I Google Translation API v2 är du också kunna sätta egna gränser. v2 betalas. V1 gratis, men det kommer att vara stängd 1: a December 2011. Microsoft översättning API är gratis fram till mars 2012. I detta ögonblick stöder vi alla 3 i dessa API: er

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33