PDA

Visa fullständig version: Löste Ignorera URL inte fungerar

moman
13-02-10, 20:57
Tidigare gjorde vi en manuell lösning för att åtgärda det här problemet, men nu, återigen detta har visat sig vara ett problem.

Jag har ett forum som fungerar som en länk och direkt pekar på mysite.com / lensreviews.

Jag lade till "lensreviews" till ignorera url alternativ, men varje gång en användare med översättningar träffar som länkar går det till mysite.com / forum / lang / lensreviews

Några råd? Du kan testa detta som en gäst på mitt forum hem.

moman
13-02-10, 22:58
Uppdatering: detta endast sker för inloggade användare med språk som i sina profiler. Prova att logga in som *********

vBET
15-02-10, 12:38
Jag ska bara dit. Även du för din egen säkerhet inte skickar offentligt någon tillgång detaljer. Vänligen skicka dem genom PM. Jag ändra dina inlägg för att ta bort dessa uppgifter.

vBET
15-02-10, 12:48
Jag gick dit och inloggad testkonto. Var omdirigeras till tysk översättning (jag antar att testa användaren har tyska standardspråk). Först öppnade jag källa HTML och hitta alla "lensreviews" där - alla länkar är okej (så utan språk). Sen kollade jag en av dem genom att klicka på det och det också fungerat bra - målsidan inte var översatt.

Vänligen kontrollera det. Om problemet kvarstår kan du ge oss sätt att reproducera den. Det som beskrivs här fungerar inte.

moman
15-02-10, 17:02
Nåväl, detta är goda nyheter för mig! Några medlemmar har beskrivit den här frågan, och jag har kunnat återge det tidigare, men det är inte händer längre för mig heller. Kanske är det för att jag bytt "lensreviews" till "/ lensreviews" i ignorera URL alternativet nyligen. Tack!

Också tack för att ta bort testet kontouppgifter tillgång:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.9.99