PDA

Visa fullständig version: Löste Tabellen finns inte fel.

vbetter
28-04-12, 16:27
Jag hålla emot fel e-post med meddelandet nedan.
Kan ni vänligen hjälpa mig att lösa detta?
Jag är i den senaste versionen av vbet. 4.4.6.

Databasfel i vBulletin 4.1.3:

Ogiltig SQL:
Välj cache.originaltext som originaltext cache.translated som översatt från vbenterprisetranslator_cache_medium_az hjälp, vbenterprisetranslator_cache_medium_az cache WHERE help.originaltext='xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. " OCH cache.serie=help.serie;

MySQL fel: Tabellen 'xxxxx_xxxxx.vbenterprisetranslator_cache_medium_az' finns inte
Fel nummer: 1146
Begäran datum: Lördag, April 28th 2012 @ 10: 22: 55 AM
Fel datum: Lördag, April 28th 2012 @ 10: 22: 55 AM
Skript: http://xxxxxxx.com/members/xxxxxxxx.html
Referrer:
IP-adress: xxxxxxxx
Användarnamn: Oregistrerade
ClassName: vB_Database
MySQL version:

r.dziadusz
30-04-12, 22:52
Hej
Jag kommer att försöka återskapa felet men i tiden kan du kontrollera manuellt om tabellen vbenterprisetranslator_cache_medium_az existerar?
Och även Säg mig när - efter vad som hände dessa fel började uppträder?

vbetter
01-05-12, 00:39
Hej
Jag kommer att försöka återskapa felet men i tiden kan du kontrollera manuellt om tabellen vbenterprisetranslator_cache_medium_az existerar?
Och även Säg mig när - efter vad som hände dessa fel började uppträder?

Mina webbplatser .htaccess filen ändrades fjärransluta till omdirigera till en annan webbplats. Problemen verkar börja där. Jag lyckats åtgärda allt men efter att jag har uppgraderat till senaste versionen av Vbet och redid htaccess fil jag började ta emot felen. Jag får faktiskt samma meddelande för följande:

vbenterprisetranslator_cache_short_az
vbenterprisetranslator_cache_short_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ka
vbenterprisetranslator_cache_medium_eu
vbenterprisetranslator_cache_medium_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ht
vbenterprisetranslator_cache_medium_az

Jag kollade i databasen och det verkar tabellerna ovan inte finns.

Om du behöver någon mer info från mig låt vänligen mig veta. Tack för hjälpen, ser fram emot en korrigering.

r.dziadusz
02-05-12, 09:19
Vänligen kryssrutan PM

m_jankowski
19-06-12, 21:46
Inget svar så jag behöver stänga denna tråden, om du har fler frågor med denna fråga jag kommer att öppna den igen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 gives automatic translations