PDA

Visa fullständig version: PhotoPost problem

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Jag har problem med att installera VBet att arbeta med PhotoPost. Jag har försökt följa anvisningarna i andra inlägg till ingen nytta.

Jag har de senaste nedladdningar av vBulletin och Photo inlägg vBulletin är installerad i

/ Home / .... / public_html

PhotoPost är installerat i / home / .... / public_html / PhotoPost

Detta är också en photopost.xxxx.yyy

Jag har kopierat stil från vBulletin till PhotoPost och
översättningar flaggor visas där. Men när jag klickar på en flagga, hoppar den tillbaka till det viktigaste forumet med den översatta viktigaste forumet. När jag går tillbaka in i PhotoPost forumet den inte är översatt. Detta är också ett problem om jag klickar i någon Underforum av PhotoPost.

Kan någon hjälpa?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
vänligen klistra in här en URL till integrera instruktioner som du gör.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / annonser ValuationEngineer.com / granskning och ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
hej, kan behaga dig bekräfta att denna fråga fortfarande på ditt forum (du behöver vår hjälp ännu?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99