PDA

Visa fullständig version: Löste Varning: require_once vbenterprisetranslator_cachecleaner.php

StarBuG
02-12-10, 17:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Hej

Detta fel uppstår när jag klickar på cachen renare.
Det mest troliga händer eftersom någonstans du inte tar
förändrats admincp mappnamn från config.php hänsyn

Bara ett tips;)

mateuszr
11-12-10, 11:01
Det finns ett avsnitt i config.php som kallas 'Sökväg till ADMIN & MODERATOR fläktstyrning "och här finns alternativ:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Ändringar av dessa bör hjälpa, men vi undersöker det just, om det finns något annat, vad kan orsaka felet som beskrivs ovan.

mateuszr
13-12-10, 12:37
Kan ni bekräfta att felet kvarstår?

chick
31-12-10, 16:22
Ledsen för det sena svaret **********.. Ja naturligtvis gjorde jag det eller jag inte kunde komma in i min admin panel.

Kan det vara så att min index.php dirigeras (vbseo) till bfdiscussion (inte bytt namn bara omdirigeras)

Vad händer nu?

Jag lägger en genväg på skrivbordet till denna tråd så jag inte glömmer att se ditt svar.

kamilkurczak
10-01-11, 14:38
Hmm, jag försöker jag fortfarande att reproducera den. Kan du beskriva den här vad jag ska göra och vad jag ska ändra?

kamilkurczak
20-01-11, 10:07
hej,
Jag har en lösning för dig.

1. gå till admincp-> Insticksprogram & Produkter-> Hantera Produkter->
2. i vBET produkten Hitta admin_maintenance plugin
3. i denna plugin hitta:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. och ersätt med:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. spara plugin
6. testa den.

Lösts, kommer att ingå i nästa UTSÄTTNING.
Tack för denna info:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.99