PDA

Visa fullständig version: Byt ut en flagga?

45Wheelgun
26-09-10, 00:06
Jag uppdaterade precis till den senaste versionen. I de tidigare versionerna, skulle jag byta ut bara Bli Medlem med en amerikansk flagga. Med den senaste versionen, trots att jag har ersatt Bli Medlem, visar det ändå den brittiska flaggan.

Finns det ett sätt för mig att få den amerikanska flaggan för att visa för det engelska språket?

vBET
27-09-10, 07:20
Observera att sista vBET versionen använder en bild för alla flaggor (av prestandaskäl). Så du måste ändra detta en bild (/ images / vbet / flags / allflags.gif). Vi använder här spriten CSS. Du kan ändra filen manuellt, eller bara generera den med några online css sprite generator (vi använder filen vbet.css för att bestämma bilder stilar). Det är därför vi också inclue enda flaggor bilder - så du skulle kunna göra generera allflags.gif igen med vissa ändringar:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.9.99