PDA

Visa fullständig version: Hur man arbetar vbet i litespeed?



symbianist
14-07-10, 13:22
Hur man arbetar vbet i litespeed? Jag märker vbet inte fungerar på litespeed. Det visar
Ogiltig Forum anges. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela den administratören
Vänligen om hjälp.

kamilkurczak
14-07-10, 13:37
Jag vet inte hur dess arbete på litespeed.

Kan ni säga mig - vBulletin arbetar på denna server?

Nu är Michał på semester. Jag kan inte kolla det (jag har inte tillgång till gör det), ha tålamod.

symbianist
15-07-10, 07:34
VBulletin arbetar på litespeed mycket bra, är bara vbet inte fungerar.

kamilkurczak
15-07-10, 13:27
ok, ska jag försöka kontakt med Michał. ha tålamod:)

Taurus
15-07-10, 18:38
Jag uppgraderade precis min bräda till LiteSpeed även idag, och jag kan bekräfta att VBET fungerar inte med det. Så jag hoppas att ni kan komma med en lösning. Jag var tvungen att gå tillbaka till Apache för nu.

kamilkurczak
16-07-10, 13:06
Tack Taurus. Jag kommer att säga Michał om detta.

Taurus
17-07-10, 07:03
När kommer Michal vara tillbaka? Den enda anledningen jag nu inte kan använda LiteSpeed (som jag betalat för) är på grund av vBET. Jag behöver verkligen den här ska sorteras. Tack!

symbianist
17-07-10, 07:47
Jag behöver verkligen jobba här too.please online-Bro. tack,

symbianist
17-07-10, 08:12
Notera att jag redan installerat iconv och krypa, men ändå inte.

kamilkurczak
17-07-10, 16:27
Michał kommer att vara på forum i mondey .. Ha tålamod,
ledsen för att

symbianist
18-07-10, 05:17
Jag försökte googletest också och jag fick några fel. Min värd berättade för mig att ansluta till Google är okej. Egentligen har jag Google Sitemap, som fungerar bra.
Eftersom jag kör googletest, ibland fick jag skärmen nätverksfel och ibland detta:

Starta översättningsprovet
Testresultat:
Testa fel: Kunde inte ansluta till värd
Anslutning (ms): 3003,3449707031

Taurus
19-07-10, 07:14
Jag försökte googletest också och jag fick några fel. Min värd berättade för mig att ansluta till Google är okej. Egentligen har jag Google Sitemap, som fungerar bra.
Eftersom jag kör googletest, ibland fick jag skärmen nätverksfel och ibland detta:

Jag hade samma problem för några dagar sedan. Jag föreslår att du kontaktar ditt webbhotell och be dem kontrollera ditt tillstånd och brandväggsinställningar. Ge dem länken till din googletest.

symbianist
20-07-10, 08:30
Hjälp admin om denna fråga.

vBET
20-07-10, 21:25
Hej:) Tyvärr för förseningar - Bara kom tillbaka från semester och jag är här för att tjäns dig med vår support:)

Se här för litespeed diskussion med svar hur man använder det: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/848-litespeed.html - inte testat ännu, bara baserat på användarens svar, men känn dig fri att testa den med gratis version. Vid frågor - skriv gärna det exakt fråga beskrivning och vi kommer att arbeta med detta:)

vBET
20-07-10, 21:26
Hur man arbetar vbet i litespeed? Jag märker vbet inte fungerar på litespeed. Det visar
Ogiltig Forum anges. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela den administratören
Vänligen om hjälp.

Använd bara krävs htaccess regler:.)

vBET
20-07-10, 21:29
Jag försökte googletest också och jag fick några fel. Min värd berättade för mig att ansluta till Google är okej. Egentligen har jag Google Sitemap, som fungerar bra.
Eftersom jag kör googletest, ibland fick jag skärmen nätverksfel och ibland detta:

Det är fråga mellan din server och Google. Vi skrev Google testar just att avgöra sådana situationer. Det har ingenting gemensamt med vBET - din server bara har problem med Google anslutningar - Du bör notera den till ditt webbhotell.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1