PDA

Visa fullständig version: En framgångssaga



VGF
01-06-10, 16:15
Jag har bara haft plugin installerad för som 10 dagar (betalda versionen) och har redan fördubblat antalet vanliga besökare. Och den fortsätter att öka för varje dag.

Några av mina topp målsidor är nu mer populärt och mer besökta på andra språk ... än i min förvalda engelska.

Det tog ca 2 till 3 dagar för träffar från andra länder ska börja visas långsamt. Men de senaste dagarna att de har ökat dramatiskt.

Jag har vbSEO installerat också, och även rekommendera den för andra. Som det viktigt att ha titeln sökord i din webbadress samt & slutar på. Html. Jag har inte provat den vBulletin 4,0 metoden URL optimering, så jag är inte säker på hur väl att man arbetar.

En sak jag vet säkert är, kommer du att se väldigt lite ökar sökord trafik om dina sidor inte är SEO optimerad och fortfarande slutar med. PHP

Dessutom ändrade jag aldrig mina vbSEO Webbkarta att inkludera andra språk. Infact Jag handikappade vbSEO Sitemap helt så att Google långsamt skulle kunna upptäcka allt på egen hand. Som den har gjort på rätt sätt. Du behöver inte skicka din webbplats till olika Google-versioner heller ... Det kommer att hitta ditt innehåll automatiskt och placera den i sina respektive sökmotor. (Google Kina, Google Indien, etc)

De träffar var att öka så mycket de senaste dagarna att jag måste avaktivera "vem är online" och andra kosmetiska funktioner i vBulletin för att hålla lasten på servern nere.

Michal är ett geni och denna plugin sparkar röv.

Det enda felet jag stötte på vid installation var att jag har en "märkesvaror fri" version av vBulletin. Så när jag tagit bort copyright, bråkade det med funktionalitet vBet också. Men allt är bra nu och personalen här hjälpte mig att lösa.

PM för url.

VGF
26-06-10, 16:26
En liten efter en månad av att ha denna plugin installerad, jag ser fortfarande om en 75% trafikökning från förr.

Med tanke på att vi redan började bli tusentals besökare varje dag innan vi installerat detta plugin, skulle jag överväga detta en stor framgång.

Andra företag som vbSEO sa att det bara skulle vara en tillfällig trafik spik i en vecka eller två och det är allt .... väl, de var fel.

Förresten, inte bry sig om att försöka få goda råd från dem om denna plugin, har de varit emot det för över ett år nu .... antagligen för att deras upprörda de inte uppfinna den .. : Rolleyes:

vBet rocks!

motshy
23-09-10, 19:57
Jag är glad att höra detta

Octavius
23-06-11, 05:07
Låter bra!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1