PDA

Visa fullständig version: Löste Problem med 3.1.0 har precis köpt!



Cybershaolin
05-11-09, 05:57
Tja, jag köpte bara VBet 3.1.0 och när den Vbet Main, jag kan inte komma åt någonting! Det ber mig att skriva min licens nummer, men det finns inte någon knapp för att skicka formuläret efteråt ...

Min installation gick smidigt utan problem men jag är blockerad där. Jag hade oinstallerad version 2 helt innan (produkt och filer).

Vad ska jag göra därifrån? Jag vill använda den nu eftersom jag precis köpt det!

Cybershaolin
05-11-09, 06:07
Och varför ser jag den franska flaggan på mitt tidigare inlägg? Jag skrev mitt budskap på engelska, inte på franska! Jag fattar inte det.

Min standard valda språket här på forumet är engelska, men alla menyer jag ser är på franska! Hur kommer det sig?

Edit: Jag skrev detta meddelande på engelska också men nu skor upp endast på franska ?****** Vad händer???

vBET
05-11-09, 06:10
Och varför ser jag den franska flaggan på mitt tidigare inlägg? Jag skrev mitt budskap på engelska, inte på franska! Jag fattar inte det.

Min standard valda språket här på forumet är engelska, men alla menyer jag ser är på franska! Hur kommer det sig?

Det är för att du berättade mod att den är på franska:) Genom att ställa lang BBCode manuellt eller automatiskt (genom att sätta standard användaren språk).

vBET
05-11-09, 06:14
Tja, jag köpte bara VBet 3.1.0 och när den Vbet Main, jag kan inte komma åt någonting! Det ber mig att skriva min licens nummer, men det finns inte någon knapp för att skicka formuläret efteråt ...

Min installation gick smidigt utan problem men jag är blockerad där. Jag hade oinstallerad version 2 helt innan (produkt och filer).

Vad ska jag göra därifrån? Jag vill använda den nu eftersom jag precis köpt det!

Det är inte normalt. Panelen Alternativ genereras av vBulletin - vänligen ladda om sidan. Om hända igen försöker importera igen produkt fil.
Se också till att du har CURL installerat på din server (om 2.x jobbade så är det).

I alla problem - bara att fråga och vi hjälper dig gärna:)

Cybershaolin
05-11-09, 14:44
Jo, faktiskt, ville jag testa det lokalt innan du installerar det på min live-forum. Lokalt, även om jag försöker uppdatera sidan, är den enda information jag se på th VBet Huvudnamnrymden licensen grejer. Importera produkten hjälpte inte heller.

Dessutom var jag en av dem som doneras innan 3.1.0 fanns tillgänglig för nedladdning? Var inte vi kunna få en rabatt när 3.x tycks?

På en annan sak, här på ditt eget forum, kan du berätta varför när mitt språk är inställt på engelska, jag ser alla menyer, stolpar, etc på franska? Jag försökte rensa cookies, cache, uppfriskande sida, men inget hjälpte, jag är fortfarande på franska!

vBET
05-11-09, 16:10
Du behöver tillgång till Internet för att använda vBET. Annars kan det inte fungera - översättningar är gjorda från Google. Se till att ingenting blockerar din tillgång till 3: e part. Du kommer också att drabbas av det du har nu. Internet är något vanligt för forum;)

vBET
05-11-09, 16:15
Dessutom var jag en av dem som doneras innan 3.1.0 fanns tillgänglig för nedladdning? Var inte vi kunna få en rabatt när 3.x tycks?

Vi har inte meddela inget sånt:)


På en annan sak, här på ditt eget forum, kan du berätta varför när mitt språk är inställt på engelska, jag ser alla menyer, stolpar, etc på franska? Jag försökte rensa cookies, cache, uppfriskande sida, men inget hjälpte, jag är fortfarande på franska!

Klicka bara på engelska flaggan för att gå tillbaka till engelska:) Och läsa dina standardspråkval för användaren i User CP - mod vill vara smart, så när någon säger att hans standardspråk är franska det kommer att föra honom tillbaka till franska.

Cybershaolin
05-11-09, 18:41
Du behöver tillgång till Internet för att använda vBET. Annars kan det inte fungera - översättningar är gjorda från Google. Se till att ingenting blockerar din tillgång till 3: e part. Du kommer också att drabbas av det du har nu. Internet är något vanligt för forum;)

Även om jag kör det lokalt, jag har fortfarande tillgång till Internet via min lokala forum ... men är det ett sätt att göra detta arbete eftersom jag vill testa det innan du går leva med det ... Det finns inget som blockerar forumet. Varför lägger du till den delen om lidande med vad jag har nu och att internet är vanligt för forum? Tror du det är inte rättvist att försöka testa innan riskera saker på ett levande forum förut? Och ja, det var 2.x kör böter innan.


Vi har inte meddela inget sånt:)

Tja, tas direkt från ditt inlägg # 720 på vbulletin.org:


Det är därför - alla som donerade mig i detta projekt tills detta ögonblick, kommer att få en fri användning licens och en fri kredit länk borttagning licens för 3.0.0:)


Detta är någon form av rabatt ... men du inte erbjuda detta till mig ännu ... Så hur kan jag få en en mer fri användning licens och ett borttagande av licens?



Klicka bara på engelska flaggan för att gå tillbaka till engelska:) Och läsa dina standardspråkval för användaren i User CP - mod vill vara smart, så när någon säger att hans standardspråk är franska det kommer att föra honom tillbaka till franska.
Jag hittade varför. Det var att lägga till / fr i slutet istället för att bara http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

vBET
05-11-09, 19:38
Även om jag kör det lokalt, jag har fortfarande tillgång till Internet via min lokala forum ... men är det ett sätt att göra detta arbete eftersom jag vill testa det innan du går leva med det ... Det finns inget som blockerar forumet. Varför lägger du till den delen om lidande med vad jag har nu och att internet är vanligt för forum? Tror du det är inte rättvist att försöka testa innan riskera saker på ett levande forum förut? Och ja, det var 2.x kör böter innan.

Bara för att Internet-anslutning är nödvändigt att denna mod att köra:)
Om tester vänligen se Testforum inte tillgängliga för allmänheten.


Detta är någon form av rabatt ... men du inte erbjuda detta till mig ännu ... Så hur kan jag få en en mer fri användning licens och ett borttagande av licens?

Det är enkelt - eftersom du inte uppfyller beskrivna villkor. Titta på message date:)


Jag hittade varför. Det var att lägga till / fr i slutet istället för att bara vBulletin Enterprise Översättare (vBET) - Powered by vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)

Jag är glad att du löst det här.

Har du fortfarande har problem med installationen? Om ja, PM mig tillgång till Admin CP och FTP jag kommer att kolla upp det:)

Cybershaolin
06-11-09, 00:07
Bara för att Internet-anslutning är nödvändigt att denna mod att köra:)
Om tester vänligen se Testforum inte tillgängliga för allmänheten.

Testa ett forum lokalt innebär i sig att det inte visa för någon!

Som jag sa, jag kan inte se alternativ på vBet Main i min admincp när man testar det på min lokala forum. Om att sätta ditt hacka på min Live forum, ja jag vet inte längre vad jag ska göra med det här eftersom jag inte riktigt uppskattar den typ av svar du gav mig här.

vBET
06-11-09, 00:51
Testa ett forum lokalt innebär i sig att det inte visa för någon!

Det är bra:)


Som jag sa, jag kan inte se alternativ på vBet Main i min admincp när man testar det på min lokala forum. Om att sätta ditt hacka på min Live forum, ja jag vet inte längre vad jag ska göra med det här eftersom jag inte riktigt uppskattar den typ av svar du gav mig här.

Återigen svaret är - jag kommer att hantera detta. Vänligen PM mig alla detaljer och du behöver inte ställa in den på din riktiga forumet innan bara PM mig tillgång detaljer till ditt test board:)
Jag är ledsen att du inte uppskattar det svar som jag kommer att hjälpa dig på detta sätt. Tyvärr vet jag inte vad som är orsaken till denna fråga och jag behöver tillgång till att kunna undersöka det för dig och lösa det åt dig. Ledsen för problem och väntar på PM med detaljer.

Utan möjlighet att kontrollera det, är vårt enda råd för nu igen - se till att du har tillgång till Internet. Och av dig jag menar din server. Jag vet att datorn har tillgång till, men det verkar som din server är blockerad för att kommunicera med utomstående ord. Annan orsak kan vara att du inte har installerat CURL php bibliotek. Jag kan inte säga något mer utan att möjligheten att kolla upp det.

Cybershaolin
06-11-09, 05:39
lol Detta är inte möjligt att logga in ett lokalt forum (som att använda easyphp, XAMPP eller vad, med lokala IP: s) dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. Du bör veta om det. Men i alla fall, glöm det. Jag behöver inte det längre.

Jag fick mitt svar om andra saker så, Nevermind.

vBET
06-11-09, 07:37
lol Detta är inte möjligt att logga in ett lokalt forum (som att använda easyphp, XAMPP eller vad, med lokala IP: s) dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. Du bör veta om det. Men i alla fall, glöm det. Jag behöver inte det längre.

Jag fick mitt svar om andra saker så, Nevermind.

Det är om du har en egen IP i WAN (inte bara LAN). 127.0.0.1 är samma som localhost och det betyder att du vill ansluta med faktiska maskin. Men du har fortfarande din egen IP-adress. Och även om det bara är i lokala nätverk, kan man ställa in ändå testet forum om samma maskin där man har riktiga forumet. Enligt vBulletin licens du har rätt att fastställa sådana forum testvb katalogen, men det får inte vara tillgänglig för allmänheten.

I händelse i eventuella framtida problem bara skriva. Vi är här för att hjälpa dig:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1