PDA

Visa fullständig version: Löste Aktivering e-post på engelska



VGF
22-05-10, 14:35
Förhoppningsvis Michal inte kommer att känna sig överväldigad när han återvänder. Jag tror att han sade att det var svåra översvämningar i Polen. Tur att han har mer hjälp nästa vecka

Hur som helst .... Jag försökte anmäla sig till en ny användare genom olika översatta språkversioner av mitt forum ... och varje gång aktiveringsbrev kommer alltid igenom i engelska.

Jag ser till att välja lämpliga (olika) språk samt i registreringen.

Jag har följande inställningar.

Misc> Visa originaltexten för användare> Normal
Misc> Visa originaltexten för gäster> Normal
Misc> Översätt vBSEO meddelanden i JavaScript> Ja
Google språkidentifiering> Lita alltid användaren

några idéer?

vBET
22-05-10, 23:07
Hej. Ja vi har stora översvämningar i Polen och jag var på lång resa hem från affärsresa. Och jag är också glad att nästa vecka vår vimlar blir större och ni som våra kunder kommer att få snabbare support och snabbare nya funktioner i vBET:)

Tillbaka till frågan. vBET inte stöder e-posten översättning just nu.

Vi har redan på vår TODO lista att integrera vBET med VB fraser system. När den blir klar så kan vi kolla möjligheter att koppla in automatisk e-post meddelande (som baser på fraser) och gör vB väljer fras enligt verklig översättning.

VGF
22-05-10, 23:13
Och jag är också glad att nästa vecka vår vimlar blir större och ni som våra kunder kommer att få snabbare support och snabbare nyheter i vBET


Awesome, bra att höra! Detta är en bra produkt.



Vi har redan på vår TODO lista att integrera vBET med VB fraser system. När den blir klar så kan vi kolla möjligheter att koppla in automatisk e-post meddelande (som baser på fraser) och gör vB väljer fras enligt verklig översättning.


ok, tack.

tsak76
24-11-10, 11:16
är detta löst? Jag använder 3.3.6 och e-post dont få översatt. popup-fönster för

mateuszr
24-11-10, 11:44
Hej!
Här är svaret:


Tillbaka till frågan. vBET inte stöder e-posten översättning just nu.

Vi har redan på vår TODO lista att integrera vBET med VB fraser system. När den blir klar så kan vi kolla möjligheter att koppla in automatisk e-post meddelande (som baser på fraser) och gör vB väljer fras enligt verklig översättning.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1