PDA

Visa fullständig version: Löste Problem efter vB uppgradering i CMS bara



brubros
14-04-10, 05:18
Jag hade vBulletin stöder uppgradera min installation till 4.0.3 idag. Nu, när jag klickar på en översättning flagga i CMS får jag en bruten länk fel. Till exempel, om jag klickar på den finska flaggan för översättning Googles Chrome rapporterar en bruten länk och föreslår att felet kan hittas här: / forum / vbet_flag-/ forum / fi / innehåll /

När jag klickar på den finska flaggan i forumet displayen, tycks dock den rätta översättningen.

Förslag? Tack!

vBET
14-04-10, 23:08
vBET har inte testats på vBulletin 4.0.3 ännu. Tyvärr vB laget förändringar massa saker, vad kan ha biverkningar gillar vad du har nu. Vi kommer att testa vBET enlighet vB 4.0.3 i morgon och leta efter orsaken.

Dessutom kan ni ge oss exakta adressen till sidan där det händer?

vBET
03-05-10, 22:52
Som jag minns det löstes genom PM - frågan stängd.

VGF
20-05-10, 01:06
Jag har liknande problem ... hur var det löst?

brubros
20-05-10, 05:26
Min översättning har slutat arbeta i CMS och igen. Det verkar fungera bra i forum. Jag har inte uppgraderat någon del av sajten och inte heller gjort några mallen ändras eftersom den har senast arbetade.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations