PDA

Visa fullständig version: Löste vBET fungerar bara när CSS lagras som en fil



StarBuG
02-04-10, 14:03
Hej

När jag växlar från att lagra CSS som filer till databas,
då ingen stil används när du tittar på forumet översatta

StarBuG

meto
02-04-10, 14:53
Mine Problemet är tvärtom ...

vBET
02-04-10, 22:22
Hej

När jag växlar från att lagra CSS som filer till databas,
då ingen stil används när du tittar på forumet översatta

StarBuG

Kan du ge mig adressen till sidan där jag kan se det (kan testa förekomst). Om det är problem, vänligen ändra din inställning till bruten, skapa trasiga sida (några små en), sätt tillbaka inställningarna så att ditt forum kommer att bli bra och skicka HTML-utdata från denna trasiga sida. Förmodligen kommer det att vara tillräckligt för att diagnostisera vad som händer:)

badawidollah
05-04-10, 03:26
Hej

När jag växlar från att lagra CSS som filer till databas,
då ingen stil används när du tittar på forumet översatta

StarBuG

Jag använder css som filer till databasen för
mitt forum som kör bra.

** Menar u för filecache?

vBET
12-04-10, 21:57
Inget svar - antog att problemet är löst. Vänligen meddela oss om det inte - vi kommer att återuppta denna felrapport.

Tarrasque
21-10-11, 00:45
Hej,

Jag fick en samma problem även!!
När aktiverade "Använda fullständiga filen Cache för gäster" i vBET och "Store CSS-formatmallar som filer" i vBulletin.
om uppdateringen stil kommer att orsaka CSS sedan filnamn ändras och tas bort gamla CSS-filen av vBulletin,
men vBET cache använder fortfarande gamla CSS-filen, så formatmallen webbplats kommer att bryta!!

ber om ursäkt för min dålig engelska.

vBET
21-10-11, 02:50
Öppna ny tråd för ditt problem och bara kopiera ditt meddelande det. Denna tråd är för StarBug (författare). Kort - bara tömma cacheminnet gäst efter CSS-format eller kontrollera gamla stil filen fortfarande existerar. Om du behöver mer hjälp - öppna egen tråd:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1