PDA

Visa fullständig version: Löste Manuella översättningar fungerar inte



dong
28-10-17, 15:26
Jag läste this://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/3166-manual-translations.htmli vad som skrivs i AdminCP. Jag redigera normalt texten, när den kommer att i kroppen av inlägget visas översättningen i stället för originalet. Men när vänligen uppdatera sidan var denna översättning försvinner och visas ursprungliga. Databasen också ingenting lägger. Där loggarna för att leta efter några slags meddelande?

vBET
30-10-17, 20:06
W historii zmian też się nic nie pojawia?

vBET
08-11-17, 22:12
Inget svar-jag tror problemet löst. Om du har ytterligare problem, är du välkommen att fråga.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1