PDA

Visa fullständig version: Löste Fortfarande inte att få detta att fungera.



The Slug
01-07-17, 01:14
Ledsen att störa dig..

Men jag kan bara inte få detta att fungera.

Jag har läst installera instruktioner och har lagt till alla API utom Google.
När jag klickar på någon av flaggorna får jag:

PHP Varning: preg_replace () /e modifierare är inte längre stöds, använder preg_replace_callback i stället ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php linje 554

PHP Varning: preg_replace () /e modifierare är inte längre stöds, använder preg_replace_callback i stället ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på nätet 324

Eller kommer jag att få detta:

Flera Val

Dokumentets namn som du begärt (/Forum/Forum/search.php) kunde inte hittas på denna server. Men vi hittade dokument med namn som liknar det du begärt.
Tillgängliga handlingar:

/Forum/forum.php/sök.php?searchid=430182&language=hr (gemensamma basename)
Vänligen överväga att informera ägare av den nationella sidan om den brutna länken.


Mitt forum ligger i en separat mapp som heter Forum och i era instruktioner på kontrollpanelen och under "Forum katalog" jag har /Forum

Några idéer? :confused:

Tack

vBET
16-07-17, 11:54
Som skrivet i annan tråd, det problemet är löst på din server nu :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1