PDA

Visa fullständig version: Kan jag kontrakt med VBET att kontrollera/debug min VBET installation?



hmspain
12-12-13, 15:19
Jag har precis avslutat noga med att installera VBET (senaste version) efter alla steg noggrant ... även lägga till Google V2 API nyckel, och andra-konfigurationen. Inga fel, men översättningen är INTE arbetar på mitt system.

Jag behöver en expert för att se över systemet :-). Kan jag kontrakt med VBET att göra detta för oss?

Marcin Kalak
12-12-13, 18:43
Du kan köpa installation service (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations) och vi kommer att konfigurera för dig vBET.
Om du inte vill betala så kan du beskriva problemet på forumet i lämpligt avsnitt. Vi kommer att hjälpa dig att hitta problemet och åtgärda det.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1