PDA

Visa fullständig version: Varför inte ge en version av detta program för xenforo



elnjoom
19-07-13, 17:05
hej
Varför du ger inte en version av programmet för xenforo
Jag vill ändra det program som användes till xenforo men vill inte förlora din program

vBET
22-07-13, 09:59
I denna stund vet vi inte xenforo plugins arkitektur.
Också just nu vi är upptagna med att uppdatera vBET att vBulletin 5.
Det är möjligt att vi kommer att stödja andra forum motorer i framtiden, men det är inte inställd. Eftersom översättningen är betald marknaden förändrats och vid denna tid ser vi inte tillräckligt med efterfrågan för en sådan produkt i andra områden än vBulletin. Vi planerade att göra generiska motorn arbetar för någon sida, men som jag skrev bara översättningar bli betalt.

elnjoom
17-02-14, 19:49
jag behöver det här för min webbplats !!
xenforo nu Har blivit mer och mer populärt

vBET
18-02-14, 10:10
Tja, just nu är vi fortfarande under vBulletin 5 integration (väntar några förändringar på deras webbplats). Tills vi kommer att avsluta denna uppgift som vi inte planerar att integrera med andra forum motorer. När vi kommer avsluta integration och det kommer att bli stabil, då kan vi tänka på det.

elnjoom
02-09-15, 18:36
Några nyheter ?

vBET
06-09-15, 17:00
Integration av vBET med vBulletin 5 är klar. Fortfarande i denna stund är vi inte planerar skapa version för xenoforo. Eftersom Google-översättningar som är betalda, människor inte använder automatiska översättningar så mycket som innan. Även att vi stöder många andra motorer, och du kan ha dina översättningar helt gratis med stora dagliga kvoter, maskin översättningen är inte så populära som tidigare. Detta är varför vi tycker att det fönsterbräda inte vara lönsamt att skapa version för xenoforo. Vi hoppas verkligen att folk kommer att gå tillbaka till användning av maskinöversättning, men för tillfället verkar det som att människor är rädda för att nya översättning motorer, som är gratis, kommer också att bli betalda, precis som Google. Jag inte har en annan förklaring till den låga efterfrågan för maskinöversättning. Tills marknaden kommer att förändras och kraven växer, vi planerar inte att skapa nya versioner för andra plattformar. Vi trodde, att lägre efterfrågan kan orsakas av brist på integration med vBulletin 5, men nu är det integrerade och ingenting förändrats. Så - i denna stund är vi stödja och utveckla våra faktiska produkten linjer. Ledsen för dåliga nyheter för dig :(

elnjoom
07-12-15, 19:25
Sluta stödja denna dumma program och Börja skapa en kopia av detta Add-on med xenforo

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1