PDA

Visa fullständig version: Var placerar du dina flaggor för gäster?



Michael
22-01-10, 20:30
Var placerar de flesta människor här sina flaggor för gäster? Är läget verkligen någon roll?

Vi har för närvarande vår i sidfoten här:

Tonåring Forum>> Teen Hjälp | Teen Råd & Support Forum | Teen Chatt <<(http://www.teenforumz.com/)

men funderade på att flytta det till sidhuvudet eller under vår gäst välkomstmeddelande.

vBET
23-01-10, 14:59
Enligt min uppfattning läge att göra frågan. Det är samma som med reklam - när den är gömd någonstans i botten, kommer de flesta människor inte någonsin se det ...

Robotar naturligtvis kommer att få se allt. Jag vet inte robotar gör någon prioriteringar utifrån länk position.

Michael
23-01-10, 15:01
Det är vad jag har tänkt, skulle jag vilja placera flaggor hög för gäster så att de vet att forumet kommer att översätta, men jag vill inte sökmotorerna prioriterar flaggorna som vår huvudsakliga innehåll eller nåt sånt: D

vBET
23-01-10, 15:03
Det är vad jag har tänkt, skulle jag vilja placera flaggor hög för gäster så att de vet att forumet kommer att översätta, men jag vill inte sökmotorerna prioriterar flaggorna som vår huvudsakliga innehåll eller nåt sånt: D

Du kan göra det genom att lägga alla översatta webbadresser i webbplatskartan med lägre prioritet:)

Michael
23-01-10, 15:05
Hur lägger jag översatt webbadresser till vbseo sitemap och har dem på låg prioritet?

vBET
23-01-10, 15:37
Vi har inte undersöka detta ännu. Och det verkar som att i närmaste framtiden vi har andra prioriteringar.
Du kan fråga vBSEO personal - sitemap generator det är deras produkt och faktiska integrationslösning ges av dem.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1