PDA

Visa fullständig version: Löste Manuell översättning sparas inte



WF84
07-01-13, 13:07
Manuell översättning av min sida sparas inte när jag använder manuell översättning och klicka på den text jag vill redigera och sedan spara. Den ursprungliga texten efter uppdatering av sidan finns fortfarande...också i vbet historia i admincp finns redigera inte. Klicka på knappen Spara är nog rätt?

Marcin Kalak
08-01-13, 16:53
Ja, klicka på knappen Spara är nog rätt.
Du radera cookies i din webbläsare.
Du se till att det är aktiverat AdminCP > vBET Cache > databascacheminnet > använda databas cache och är inställd på inaktiverad AdminCP > vBET Cache > databascacheminnet > Cache rensar strategi.

WF84
08-01-13, 17:23
Fortfarande inte arbeta och grönaktiga märket enligt texten i redigeringsläget håller det även när jag klickar på Inaktivera manuell översättning knappen

Marcin Kalak
08-01-13, 23:01
Vilken webbläsare använder du?

WF84
18-01-13, 09:16
Google chrome

Marcin Kalak
18-01-13, 13:32
Jag har testat det och manuell översätta verk på vårt forum på denna webbläsare.
Vänligen PM mig tillgång till information för att Admin CP och FTP. Jag kommer att kontrollera vad som händer på det :)

Marcin Kalak
12-02-13, 10:33
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1