PDA

Visa fullständig version: Löste nie tłumaczy



RafoX
05-03-12, 19:09
Hej och så Ja jag har installerat en gratis plugin-program och jag har sådan en cuś inte förklarar för mig i alla språk i stället för kategorier, och namnet på forumet, etc. någonting du inte kan se den rena vita bakgrunden som jag inte kan infoga en bild som den ser ut eftersom de inte fungerar med bilagor var på forumet
Hej och så jag installerat tillägget gratis och jag har inte förklarat för mig cus till valfritt språk
i stället för den kategorin och forumet namn osv ser inte en ren vit bakgrund, jag kan inte lägga till bilden som den ser ut eftersom bifogade filer inte fungerar med dig till forum

r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hej
Fullständig version som stöds av vBET är först och främst, inte en gratis plugin, så om du använder oregistrerad version avinstallera det, eller du kommer att debiteras!

RafoX
06-03-12, 21:03
Denna gratis version av vBET 2.4.4

r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Vi stöder inte längre gratis version av vBET, även Observera att vBET 2.x översätta med API: t som inte längre finns så det finns inget sätt att arbeta.
Överväg geting fullständiga suported version av vBET, som tillåter dig att välja översättning API och formuläret nästa realase, redigera översättningar manuellt!

RafoX
07-03-12, 18:17
Vilket pris är detta plugin-program och för vilken tidsperiod?

r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Klicka bara på "köp det" på toppen av webbplatsen. Licens kostar USD till 90 USD och du kan använda vBET så länge du vill! :) Och du kan uppdatera vBET gratis för fist år

RafoX
08-03-12, 19:40
czyli nie tak drogo zastanawię się jag możliwe że kupię pozdrawiam za rozwiązany uważam ett problem

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1