PDA

Visa fullständig version: Underdomäner separat språk.



lostfly
26-09-11, 07:25
God morgon.Jag har letat på listan över funktioner, men det är något som jag inte kan se om den genomförs.Det är olika språk i underdomäner, till exempel: om en spansk användare loggar in och registrerar "es.midominio.com", att visa alla tjänsterna i spanska (och de som är på ett annat språk, visar det som motsvarar den spanska översättningen).Om användaren anger Visa "fr.midominio.com" sidan och tjänster i franska tillsammans.Detta är VBET?

vBET
28-09-11, 16:23
vBET inte stöder underdomäner just nu. Vi lägger till / KOD / i URL - du kan se exempel på vårt forum genom att klicka på flaggorna.

lostfly
29-09-11, 07:22
vBET inte stöder underdomäner just nu. Vi lägger till / KOD / i URL - du kan se exempel på vårt forum genom att klicka på flaggorna.
Jag har ett forum med smf som översatts till 5 språk, och språk är underdomäner. Jag har nu flytta till Vbulletin och upprätthålla google länkar som genererar trafik. Du tror att länkar kommer att vara samma.Enligt Google Webmaster verktyg, varje underdomän är relaterat till ett språk, så om www underdomänen är relaterad till spanska, jag inte förstår comol kan relatera resten.

vBET
29-09-11, 16:55
Vänligen Observera att om du använder .htaccess till 301 dirigera gamla adressen till nya en sedan Google kommer att indexera det utan någon Lös. I detta ögonblick är vBET inte beredd i översättning spårning för underdomäner. Vi kan undersöka möjligheten till förändring. Öppna ny tråd i funktionen begäran. Fortfarande ser vi det inte som hög prioritet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1