PDA

Visa fullständig version: Bara oklart om kostnaden och MS API



Scalemotorcars
15-09-11, 17:13
Så hur mycket är det egentligen?

Jag ser märkesvaror för $ 99
Jag har sett helt gratis för # 135
Men hur din vagn fungerar det annonser båda tillsammans.

Är det verkligen över $ 200 för branding gratis. Och jag skulle också vilja ha mer information om Microsofts API och hur man får en.

vBET
16-09-11, 16:59
Normal licens kostar $ 90. Att köpa den här du har alla vBET funktioner.
Branding Free är ytterligare licens och det är extra kostnad av $ 135. Denna licens kan du ta bort kredit länk.
Om du vill ha monter licenser så är det kostnaden är summan av dessa två.

Microsoft Översättning API är redan stöds i vBET 4.x (kommer snart i vBET3.x) så har du det arbetar på ditt forum strax efter installation vBET4.x
Microsoft Översättning API stöder 35 språk just nu - för mer info gå till Microsofts sidor.

Scalemotorcars
20-09-11, 15:03
Jag märkte att Microsoft Översättning är att gå till en betaltjänst också på Thew API. Användarna får bara en viss mängd översatta sidor gratis. Vad händer när det max är nådd. Har VBet helt enkelt stoppa översätta eller??

vBET
21-09-11, 14:38
Vi måste checka in detaljer information om betalade Microsoft Översättning API, när det börjar, gränser och så vidare.

I grund och botten - vBET be externa API för översättning. Så du måste vara tillgängliga för få översättningar från denna API. Om API kommer att ge dig något svar, då har du ingen översättning - bara tom text på sådana platser. Så vBET ja i princip när externa API vägrar att ge er översättning vBET kommer inte att ge det till ditt forum. Observera att i detta ögonblick vBET4.x stöder tre översättning API:
- Google översättning API v1
- Google översättning API v2
- Microsoft Översättning API

Så du kan välja vilken du vill använda. Och du kan använda betalat en också - vBET konfiguration gör det möjligt att ställa in krävs nyckel för Google-översättning API v2.

Observera att vi enkelt kan lägga till fler översättningar API för att vBET. Så om du vet någon annan översättning API (gratis eller inte) - vänligen ge oss information och om dess användarvillkor tillåter att (vi endast lagliga saker) då kommer vi att lägga till i vBET stöd för ett sådant API:)

adwade
24-09-11, 05:27
Rätta mig om jag har fel, men från vad jag läst (http://code.google.com/apis/language/translate/v2/pricing.html) Googles API v2 kommer att debitera $ 20/1million översatt tecken. Så det skulle betyda om en typisk webbsida hade 80chars/line, för 66 rader / sida, skulle det vara 5280 tecken. Miljoner / 5280 = 189pages av översatt text för 20 dollar. (~ 10cents/page) upprörande, särskilt om du har hundratals spindlar krypa din webbplats begär översättningar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1