PDA

Visa fullständig version: Löste Canonical webbadresser och VbET



yahoooh
16-12-09, 05:52
Jag märker att när vi använder vbseo med connical alternativet
den översatta sidan kommer att göra det själv som connical url om ursprung och detta kommer att påverka appearnce av resultatet av google sök

Du kan chick på din webbplats med hjälp av Firefox

Jag hoppas att detta kommer att fastställas i den nya versionen

yahoooh
16-12-09, 06:05
jag inaktiverar connical alternativ i vbseo tills den kommer att åtgärdas i vbet

vBET
20-12-09, 00:09
Jag vet inte exakt förstår beskrivning av beteende, men jag förstår att det är något med vBSEO konfiguration för kanoniska adressen. Vi kommer att kontrollera det och om nödvändigt be om mer information. Notera även att vi inte lovar att stödja alla möjliga konfigurationer av vBSEO. Om någon är emot översatta URL kommer vi inte att kunna stödja det.

krisp
20-12-09, 19:37
Jag kan se http://www.vbenterprisetranslator.com använder kanonisk i källan. Du kan se vbenterprisetranslator.com s kanoniska URL är samma för alla översättningar av denna sida, även om webbadresser är olika.

vBET
22-12-09, 00:32
Vänligen inkludera källan del som du skriver om:)

krisp
22-12-09, 00:34
Sök bara efter:

<Link rel = "canonical" href =

Dess runt 5'e linje

vBET
22-12-09, 01:35
Stort tack:) Vi kommer att hantera detta:)

vBET
09-01-10, 23:35
Gjort - kommer att ingå i 3.3.0:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1