PDA

Visa fullständig version: Löste Rapporterade inlägg frågan.



Taurus
27-06-11, 10:19
När en medlem med en annan än standardspråk rapporterar ett inlägg här är vad som publiceras:

Titel:

Rapporterad inlägg av songoku231

PM-anmälan av de rapporterade inlägg innehåller också detta som titeln. Vänligen meddela.

Tack.

vBET
28-06-11, 15:45
I detta ögonblick vBET inte ändra postmeddelanden detta är anledningen till dessa synpunkter inte tas bort. Vi kommer att återge den på vår server och ta reda på snabb lösning:) Hoppas att det inte är någon brådska med det här;)

Jag kommer att flytta den till felrapport.

Taurus
28-06-11, 16:04
I detta ögonblick vBET inte ändra postmeddelanden detta är anledningen till dessa synpunkter inte tas bort. Vi kommer att återge den på vår server och ta reda på snabb lösning:) Hoppas att det inte är någon brådska med det här;)

Jag kommer att flytta den till felrapport.

Tack Michal. Men det är inte ett mail. En rapporterad inlägget är postat i min admin sub-forum som en ny tråd. Där har jag denna fråga.

vBET
28-06-11, 16:09
Vänligen detaljer PM Access och exakta instruktioner hur man ska reproducera den. Jag tror att pissa måste lägga till några filter för att inte översätta användarnamn. Detta kommer att lösa problemet här och gör det möjligt att göra detta enkelt i andra framtida fall.

Taurus
28-06-11, 16:24
Detaljer PM'd. Tack!

vBET
30-06-11, 01:11
Löst och kommer att inkluderas i nästa utgåva.

För snabb fix vänligen:
1. Öppna filen / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Sök:

if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> alternativ ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
3. Ersätt med:

if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> alternativ ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'sendemail') ) {

Oxe du redan har den med. Observera att om ditt forum denna linje redan förändrats, och vi vet inte vad för dessa ändringar gjordes. Se PM.

För denna fråga - bekräfta att det är löst:)

Taurus
30-06-11, 01:21
Jag ser att det sista inlägget du rapporterade, verkar det du rapporterade med ditt standardspråk Ange som engelska. Eller har du ändrar den tillbaka till engelska efteråt? Jag vill bara bekräfta att detta är löst om en post redovisas av någon med ett annat språk till standard.

vBET
30-06-11, 01:30
Jag gjorde som jag antar att göra, för att återskapa problemet. Vänligen kontrollera den nu själv genom att skapa ny rapport och bekräfta att det verkligen är löst i fallet om vi missar något:)

Taurus
01-07-11, 11:37
Tack återigen för utmärkt kundsupport Michal! Jag kan nu bekräfta att detta har jag fixat!

(Jag kommer nu köpa min andra licens av vBET.)

vBET
01-07-11, 20:47
Bra att höra att problemet är löst - denna lösning kommer att ingå i boet ut:)

PS.
Jag ser att du redan köpt 2:a en:) Vid eventuella frågor - du vet vad du ska göra - fråga och vi hjälper dig gärna:)

Njut vBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1