PDA

Visa fullständig version: Vad är upp



Octavius
23-06-11, 00:42
Jag såg denna modifiering på vbulletin.org. Har en del forskning.

Jag jämförde det funktioner för att vbSEO. Jag jämförde också vbSEO med VB4 förvalda SEO erbjudanden.

Jag har för närvarande min sida satt till "använda mod-rewrite vänliga URL: er" i optioner.

Jag försöker få den att där min medlemmens kan ha myspace-typ profil namn.

till exempel mysite. com / användarnamn

Jag såg vbSEO har det som så här. mysite. com / medlemmar / användarnamn.

Det är för lång.

Hur som helst verkar detta program som det kommer att bli bättre på grund av flera översättningar på fluga och indexering. vbseo gör inte det som jag känner till.

Förra månaden jag sabbade min webbplats SEO genom att byta från Basic Friendly webbadresser till Mod skriva om adresser, så jag hoppas att jag kan återhämta mina tidigare rankning eller överträffa med VBSEO.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1