PDA

Visa fullständig version: vBET 4.4.0 släppt



vBET
16-06-11, 18:09
Hello:)

Som vi lovade vi att ge dig stöd för andra översättningar API: er! Som nu vBET stöder inte bara Google utan även Microsoft Översättning API! :)

Denna version anses BETA, på grund av stora förändringar för att stödja andra översättning API: er, men tidigare version vBET4.3.0 anses nu vara stabilt. I vBET4.4.0 fanns det bara 3 små buggar korrigeras från tidigare version, även vissa förändringar gjorts för vBulletin4.1.4 ny redaktör. Alla detaljer nedan.

OBS: det finns en ytterligare uppdatering nödvändiga åtgärder:
- Ladda upp till servern innehållet i katalogen upload-gång från vBET (inkluderar konfiguration för flera översättning API-stöd)

BUGS korrigeras:

Översätt vBSEO meddelande
Ta bort översätts inte område kommentarer
Sökord med specialtecken


Förändringar för vBulletin 4.1.4 nya redaktör:

Wrap nya CMS artikeln kommentar i lang BBCode för vB4.1.4
Redaktör innehåll översättning på översatt sida för meddelande förhandsgranska och går från snabb till avancerad editor
Redirect för ckeditor.php förfrågningar på översatta sidor


Kända problem (vi betrakta det som vBulletin buggar och vänta på vBulletin svar för officiella felrapporter):

Användare som är online frågan (quick fix: (VBulletin felrapport: vBulletin Roundup (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12392))
Ny bloggpost för andra språkfrågan (vBulletin felrapport: vBulletin Roundup (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12394))


Och som alltid - Njut vBET! :)

wowglider.de
16-06-11, 19:14
SRY, men vad är "Opak"?

Edit:
Laddade upp "upload" och "ladda upp en gång" till mitt forum rot. Installerade nyaste xml men online buggen finns fortfarande kvar. Fine.

vBET
16-06-11, 21:58
SRY, men vad är "Opak"?

Edit:
Laddade upp "upload" och "ladda upp en gång" till mitt forum rot. Installerade nyaste xml men online buggen finns fortfarande kvar. Fine.

Jag menade "wrap" - redan korrigerad

Om online frågan - naturligtvis fortfarande finns - det är tydligt beskrivs i avsnittet Kända problem i mycket tråd du svar:) Och du fick länk till vBulletin felrapporten och vBET tråd där du kan hitta quick fix och all information om det här problemet . Just nu väntar vi på vBulletin svar i detta område.

wowglider.de
16-06-11, 22:40
Okej, sorry, jag trodde det skulle fastställas med denna version.

Edit:
den Opaque sak är också någonstans i ditt vbet ... vet inte var, men jag har sett det här förut .. ;-)

vBET
16-06-11, 22:59
Okej, sorry, jag trodde det skulle fastställas med denna version.

Vi vill lösa det, men vi anser att det inte vBET bugg bara vBulletin bugg. Även om vBulletin kommer att bo med förändringar de gjort i 4.1.4 så troligen kommer vi inte längre kunna stödja denna funktion (visar användaren flaggan på nätet sida). Vi måste vänta på vBulletin laget reaktion nu. Kommer de att ändra det och inga förändringar på vBET sida kommer att bli nödvändiga. Eller kommer de att stanna med själva lösningen och vi har riktiga problem att hantera denna funktion.

vBET
29-06-11, 19:21
Bara för att påminna - inte arbetar online-användare sida är kända problem och ha lätt snabblösning. Nu väntar vi på vBulletin hantera detta eftersom det är deras fel (just nu med status "bekräftat"). Vi påminner här, eftersom vi får anteckningar från användarna om att det inte fungerar - ja vi vet:)

Quick fix är trivialt - se under länken nedan:

Användare som är online frågan (quick fix: (VBulletin felrapport: vBulletin Roundup (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12392))

cevo
09-07-11, 09:27
Fick detta felmeddelande efter att ha uppgraderat till 4.4.0



Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

http://i56.tinypic.com/2rxcnzd.png

vBET
09-07-11, 21:08
Fick detta felmeddelande efter att ha uppgraderat till 4.4.0



Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

http://i56.tinypic.com/2rxcnzd.png

Vänligen öppna ny tråd för detta i rapportera fel avsnitt - vi kommer att kunna hantera det där.

dacho
12-07-11, 13:59
Det finns en destination / datum när den stabila versionen kommer ut? I månader Jag laddade ner systemet och vänta på en stabil version och din giltiga

vBET
12-07-11, 15:31
För tillfället har vi inte release datum för nästa version. Egentligen så stabila anses version vBET4.3.0. vBET 4.4.0 lägger till stöd för Microsoft översättning och löser några buggar från 4.3.0. Just nu i 4.4.0 har vi 8 fel - allt är redan korrigeras och det kommer att inkluderas i nästa utgåva.

För tillfället kan jag säga att vBET4.4.0 är ganska stabilt. Viktigast fel som du bör överväga att lösa genom snabb lösning är:
- VBET ytterligare betraktas användargrupper förbjudas
- Microsoft översättning av texter med "tecken
- Inte hittat vbet_isLangOn ()
- was added into database for reported post (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/2028-reported-posts-issue.html#post9189)
- Disappearing additional usergroups for users (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1863-after-upgrade-rankbadges-gets-taken-away-2.html#post9012)

As I wrote those all will be included in next release. At this moment we are still waiting to see does something else will appear. If you are in hurry you can install vBET4.4.0 and do quick fixes.

dacho
13-07-11, 14:21
Så du föreslår att jag ska vänta med att släppa den stabila versionen? Den version som gjorde mina problem med min server var 4.2.3 - och den stannade och eftersom jag väntar på att släppas stabila version som uppfyller serverutnyttjandet problem tidigare gjort de flesta problem version 4.2.3 användas upp alla mina dedikerad server resurser

vBET
13-07-11, 15:43
Så du föreslår att jag ska vänta med att släppa den stabila versionen? Den version som gjorde mina problem med min server var 4.2.3 - och den stannade och eftersom jag väntar på att släppas stabila version som uppfyller serverutnyttjandet problem tidigare gjort de flesta problem version 4.2.3 användas upp alla mina dedikerad server resurser

Om du har problem, vänligen öppna ny tråd för det i avsnittet Felsökning. Om du redan gjort - ge mig adressen till denna tråd.

Jag tror att vi kommer att vara klara med vBET4.4.1 ut i slutet av denna månad. Detta blir bara buggar korrigering release - inga nya funktioner enligt vBET 4.4.0

PS.
Just nu förbereder också för att flytta vBET forum vBulletin 4

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1