PDA

Visa fullständig version: Löste Mod richtik inte något fungerar.



jaryx
07-12-09, 19:42
Dalem kamrat. Nieważne. : P

jaryx
09-12-09, 07:39
1:a Under de senaste inlägg i vbadvanced skriven på portugisiska i displayen tillsammans med BBCode

como faço pra participar

Vad göra för att inte vill? 2. Du skrev om portugisiska "como faço pra participar" i kroppen av den upprepade samma sak. Om innehåll allt är fint visar både översatt och nej, är det i rubriken i stället för "" dök upp "FAA $". Efter min redigering och förbättra de FAA $ för nu på visas korrekt.Vad är orsaken till detta fel? Hur man fixar detta?

vBET
10-12-09, 22:22
1:a Ge mig gärna länken där jag kan se den. 2:a Kan du reproducera - det är hur du skriver ett nytt inlägg med titeln på detta är också buskar? Förresten, eftersom det kommer att bli lättare i framtiden, för varje problem, skriv en separat tråd:)

jaryx
20-12-09, 22:17
annons. Du vet länken till en annons. 2 Du vet den beskrivning jag väntar:)

vBET
22-12-09, 00:19
Podeślij via forumet. Detta är den enda officiella kanal genom vilken stödet levereras i vBET. Information som skickas via andra kanaler kan helt enkelt att dö eller tas emot från en annan dator och vara mer tillgänglig för vår personal. Därför sorki för besväret, men du skriver det igen här;)

jaryx
11-01-10, 20:24
Forumet innehöll dag, en ny "blomma":

htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Alla tips?

vBET
11-01-10, 20:59
Ja - se rubriken på en tråd inuti en langtitle - eftersom det inte tillför (kod språk). Förresten - var god öppna nya trådar för nya frågor:) Detta kommer att hjälpa oss att bättre hantera dem:)

jaryx
12-01-10, 07:52
Ja-se titeln på tråden är inuti en tagg langtitle-hur fungerar denna Lägg (med koden för språket). Vid tillfälle av vänligen öppna nya trådar för nya frågor) Detta hjälper oss att bättre hantera:)Jag tror faktiskt det var denna markör. I kroppen på ämnet också. Frågan är nu: Varför?Användaren har ett annat språk som en, medan dess IP-adress är från Ryssland. registrera en användare på forumet, dess språk väljs automatiskt, baserat på vilket språk du bläddrar forum?Tja, jag återvände Huvudproblemet med detta ämne, som är på huvudsidan (vbcmps) Detta reviderade tema visar mig som: [langtitle = ru] Запись därför fortsätta denna tråd

vBET
12-01-10, 14:04
Om du inte har ställt automatiska meddelanden språkidentifiering litar på systemet användaren. vBET inte automatiskt ställa in språk under rejestacji - användaren väljer det själv. vBET föreslår automatiskt (god morgon märken) språk baserat på webbläsarens inställningar, och inte baserat på IP. När det gäller BB Advanced vBET finns för närvarande ingen modul integreras med VB Avancerad Dynamics langtitle och det kommer att tolkas. vB CMPS är helt enkelt ännu inte integrerad och därför finns ännu inte tolkas langtitle. Så detta kräver integration. Om du vill hjälpa till att integrera - skriv Pista avsnitt integration. Låt mig ge er ett exempel på kod som ska användas för att tolka langtitle - du måste använda den på rätt ställe. vBET över tid kommer att stödja de mest populära mode. För närvarande har arbetar vi mycket att versją 3.3.0, som wyjdzei inklusive tygdniu, sedan 4,0. Då kommer vi att integrera andra mode - vB CMPS redan rapporteras till integration:)

jaryx
12-01-10, 18:40
Okej. Tack. Med förbehåll för stängning. PS:).Jag har inte behörighet att skapa ämnen i avsnitt integrationen... det är därför jag skrivit det här: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/vbet-integration-other-plugins/245-wsparcie-dla-vbadvanced-cmps.html#post1085

vBET
23-01-10, 15:10
Jag uppdaterade behörigheterna:) Så för framtiden;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1