PDA

Visa fullständig version: stort problem!



fazli
04-12-09, 17:47
Hej,

För några veckor sedan installerade vi den fria versionen av vbet i vårt forum och arbetade bra, men i förra veckan, det don, t Woking än! (Vi inte, t installera en ny fram eller plugin)

vårt forum är p30lords.com/forum
Kontrollera och hjälpa oss lösa det.


Tack så mycket

fazli
05-12-09, 22:39
?



??????

vBET
10-12-09, 21:13
Hej.

Mycket ledsen för förseningen - jag var på resa. Jag är på väg dit just nu för att se vad som händer:)

vBET
10-12-09, 21:17
Just nu vBET är inte aktiv på forumet, så jag kan inte berätta vad som händer. Beskriv mer ditt problem. Också först gå till http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html och kolla verkar det redan finns lösning för ditt problem.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations