PDA

Visa fullständig version: Var är indexering?



dsimms
18-03-11, 19:04
Jag vet att jag har ett nytt forum, men en av dina påståenden var som
Antalet tjänster x 52 = massor av länkar ...

Eftersom jag har fått den fria versionen att fungera, har jag verkligen inte riktigt
sett någon åtgärd om indexering, en del av översättningen webbadresser
är indexeras, men om vi multiplicerade mina inlägg x 52 då skulle jag
har över 187k webbadresser .. genom att titta på Yahoo explosion, har mina länkar varit
strax under 2000 under de senaste 1 vecka eller så, och det skulle omfatta alla
översättning webbadresser också ... nu länkarna visar 1884 eller om

http://www.ongsono.com/check_backlinks.htm?domain=vipmoneymakersclub.com

Så var är indexering handling?

Har jag missat något här?

vBET
25-04-11, 21:11
Hej:)

Jag ser på webbadressen som du angav. Som jag ser Google indexerat 142 000 sidor och Yahoo bara 1 700 - detta ser ut som något fel med Yahoo ...

Se till att du inte blockerar Yahoo av din robots.txt-Om ja - stopp. Om inte - vi kan inte berätta varför Yahoo är lat i detta fall. Google visar att allt är OK med din forum och översatta sidor är indexerade bra.

Också litar inte på resultaten på sidan du gav. Det står skrivet att Google indexerat 142 000 sidor på forumet, men se resultatet av denna fråga i Google:
site:vipmoneymakersclub.com Jag ser här bara 47 700 resultat ... Så resultat som visas på ongsono är helt annorlunda än riktiga.

Även jag kollade din översatta sidor, dvs:
site:vipmoneymakersclub.com/fr/
Runt 150 resultat - det är verkligen inte imponerande, men visar att Google verkligen indexerar dina översatta sidor. Du kan göra det snabbare, dvs genom att lägga till översatta sidor i din site.xml också kom ihåg att hur snabbt Google genomsöka och indexera sidor beror på sidan PR och chow fort den ändras. Om andra robotar - antagligen liknande.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1