PDA

Visa fullständig version: Löste efter lång tid, fungerar det inte längre



wowglider.de
14-01-11, 18:57
Hej,
Nyligen fick jag reda på att vBet inte fungerar som det ska längre.

Warden wird geupdatet?!? (Http://wow.glider-forum.de/allgemein/33360-warden-wird-geupdatet.html)
-->
Warden kommer att uppdateras? (Http://wow.glider-forum.de/en/allgemein/33360-warden-wird-geupdatet.html)

Också jag skulle vilja ta bort den "automatiska översättningar stöds av vBET 3.3.6" Ja, jag köpte branding fria alternativet.

En annan sak jag fick reda på att jag inte kan göra något via admincp, fanns det alltid att vBET namngiven länk, men nu är det ändrat .. titta på bilden
ImageShack ® - Online Foto och video (http://img841.imageshack.us/i/erroreg.jpg/)

Tack för all hjälp.

vBET
14-01-11, 20:04
Hej

Det kommer att fungera igen:) Jag vet att fråga - det är på Google sidan så detta är vad du bör göra:
1. Kontrollera du spärrade av Google eller få felaktiga resultat. För att göra detta kan du använda Google testare:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728
2. Snälla, ge oss resultat.
3. Om allt ser OK - så vänligen kontrollera översättningen när du är inloggad i. Om fungerar då innebär det att du hade tillfälligt problem med Google och fel sidor resultatet var cachad av Gäst Cache (Jag noterade i TODO listan för att inte cachen den i så fall ). Så snälla bara ren hela Gäst cache (bäst göra det manuellt - se not i vBET Tools).

Om branding gratis - Se PM och observera att i nästa utgåva detta kommer att tas bort som standard:)

Och om ingen tezt i Admin menyn - ser ut som det inte finns någon lämplig fras. Se till att din installation är lämplig - bara gjort update - ladda upp alla filer igen och importera produkter filen igen. Detta bör hjälpa:)

wowglider.de
16-01-11, 04:26
Hej, tack för ditt svar.

Jag tryd det och det verkar ok:
Starta översättningsprovet
Testresultat: {"responseData": {"translatedText": "mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test fel:

Och jag tryd också Reupload det, men det fungerar inte. Gäst Cache är inte aktiv eftersom dess riktigt dåligt för SEO ändamål.

wowglider.de
16-01-11, 05:13
Jag vet inte varför det verkar fungera nu. Jag gick in vBet Alternativ genom vBulletin alternativ-det verkar fungerar, men jag kan inte hitta den direkt, men det verkar att översätta nu, men dess verkligen långsamt. Verkar som alla mina cache skrivs över med "ingenting"

vBET
16-01-11, 19:57
Hej, tack för ditt svar.

Jag tryd det och det verkar ok:
Starta översättningsprovet
Testresultat: {"responseData": {"translatedText": "mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test fel:

Och jag tryd också Reupload det, men det fungerar inte. Gäst Cache är inte aktiv eftersom dess riktigt dåligt för SEO ändamål.

Så din Google-anslutningen är OK. Och som jag ser det fungerar bra nu. Förmodligen du hade vissa tillfälliga problem med Google-anslutning som är utanför vår sope och vi kan inte göra någonting på detta område. Stor att det fungerar nu:) jag också lägga TODO uppgift att skicka administrativa e-post genom att vBET när Google inte kan nås:)

Gäst fall gör ingenting skadligt för SEO. Det är ännu bättre för SEO, eftersom det gör indexerade sidor genererar mycket mycket snabbare och för Google att det är viktigt. Det är stor förbättring och vi föreslår att använda det.

Tala om varför du tror att Gäst Cache är dåligt för SEO? ...

vBET
16-01-11, 20:02
Jag vet inte varför det verkar fungera nu. Jag gick in vBet Alternativ genom vBulletin alternativ-det verkar fungerar, men jag kan inte hitta den direkt, men det verkar att översätta nu, men dess verkligen långsamt. Verkar som alla mina cache skrivs över med "ingenting"

Jag förstår inte vad exakt du menar att cacheminnet skrivs över av "ingenting". Har nya uppgifter inte kommer till cache, eller i cache du har fel skivor (med tomma översättningar).

Jag kollade bara på sidan du gav som exempel och det översätter väl och mycket snabbt. Kanske du kollade sida som inte var cachade ännu - i så fall generation beror på Google responstid inte på vBET och vi kan inte göra något med det. Du kan alltid kontrollera det helt enkelt genom att generera samma sida två gånger. 1: a gången kan inte cachas ännu, men nästa kommer att ge dig riktiga generationen tid:) Uppgifter i cache stannar i 15 dagar (konfigurerbart) så ditt forum verkligen genererar snabbt:)

Tala behöver du någon hjälp just nu? :)

kamilkurczak
25-01-11, 16:35
inget svar-löst. Om inte, skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1