PDA

Visa fullständig version: Löste Ny installation Fel



KOF
05-12-10, 00:31
Hay jag bara installera Automatiska översättningar Betald Mod. Jag fick fel

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_global_bootstrap_init_start () in / xxxx / forum / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

När jag inaktiverar forum som arbetar bra.

Vänligen kan u se vad problemet är.

Tack

vBET
05-12-10, 14:07
Hej:) Om det inte är ett problem vår personal kommer att lösa det i morgon - på måndag. Vi är redo att börja sitt fulla stöd även på helgerna och jag kommer att ta hand om det just nu, så från och med nästa vecka kommer vi också att ge fullt stöd på helger (kan uteslutas helger på semester).

Ledsen för besväret den här gången. Vänligen PM mig om det här fallet är brådskande för dig.

kamilkurczak
06-12-10, 11:48
Hej,

Gå till admincp-> Insticksprogram & Produkter-> Plugin Manager och hitta plugin global_bootstrap_init_start i vBET produkt.

1. redigera denna plugin
2. Sök:

vbet_global_bootstrap_init_start();
3. klistra INNAN denna kod:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
4. Klicka på "Spara"-knappen.
5. Testa det.

Kan du förklara vad jag ska göra för att återge den på mitt test forum?

KOF
06-12-10, 20:54
Hay Nu är jag får.

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / xxxxxx / forum / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

kamilkurczak
07-12-10, 10:23
Vänligen skickas till mig din admincp och FTP detaljer av PM en jag kommer att fixa det.

mateuszr
16-12-10, 09:45
Inget svar i detta ämne, så löses genom (installation tjänsten har beställts i detta fall)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1