PDA

Visa fullständig version: Löste Problem med installation av vBET



Gordon78
16-11-10, 00:41
Som i de beskrivna ReadMe.html:


Installation procedure for vBETTM 3.x

Unzip vBETTM package file.
Upload ALL files in the upload folder to your forum root folder.
Install product file
Go to Admin CP->Plugins & Products->Manage Products and click [Add/Import Product]
For upload select do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml file from vBETTM package and click Import.

Alla vBET filer i mappen / forum / upload / katalogen.
När jag börja importera XML-filen, hänger installationen upp med ett meddelande (på tyska):


Importiere Add-on, Bitte warten...

[:]

När jag ändrar till en annan punkt i Admin CP, det fungerar. När jag kommer tillbaka till Add-in, det visar bara:
vBulletin 4.0.8
vBulletin-Blogg 4.0.8
vBulletin-CMS 4.0.8

Snälla hjälp.

mateuszr
16-11-10, 10:14
Ladda upp alla filer i ladda upp mappen till ditt forum rotmappen.

och du har skrivit: "Alla vBET filer i mappen / forum / upload / katalog." :) Försök att flytta dessa filer till / forum katalogen istället för / forum / ladda upp.

Gordon78
16-11-10, 22:16
thx, jag såg detta var min missunderstanding.
Iaf: Jag antar att det vore bättre att skriva

från -> för att
istället för
i -> för att

och ja, jag vet att vBSEO använder också samma mening ... ;)
Jag tror att det kommer att bli mindre missunderstanding här.

gäller:)

PS Det fungerar för tillfället utan problem. Erbjuder ni någon form av optimering för dina kunder? (Mot betalning)

mateuszr
17-11-10, 08:44
Du är välkommen:)


Erbjuder ni någon form av optimering för dina kunder? (Mot betalning)

Om vi säger om vBET prestanda och optimeringar, titta på följande ämne: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1