PDA

Visa fullständig version: Testa min sida



beaconsfield
09-10-10, 10:07
Hej alla, jag installerade nyligen vbet och fortfarande gör vissa arrangemang. Här är det internationella området och jag tror alla kan testa webbplatser med egna språk. Jag kommer att vara mycket appriciate din positiva återkopplingar.Tack på förhand.Min hemsida: DiyetCenter-Turkiets största kost och vikt förlust forum (http://www.diyetcenter.com)

vBET
09-10-10, 15:53
Som jag ser översättningar ser fin:)

beaconsfield
09-10-10, 17:35
Tack för din recension: cool:

Simon Lloyd
11-10-10, 02:47
Du behöver inte den automatiska översättningen påslagen Jag är engelska visning från England, webbläsarspråk inställd på engelska, men jag som gäst, fortfarande se ditt forum på turkiska också varför har du flaggorna längst ner där ingen -en kan hitta dem?

beaconsfield
16-10-10, 07:47
Tack Simon. Jag tvingade användarna att styra sitt eget språk utan att fråga.

vBET
25-02-11, 18:20
Hoppas det fungerat bra för dig:)

Frisky
01-03-11, 10:53
Rysk översättning ser illa ut en hel del misstag och många av de saker som inte översätts korrekt och är inte alla ord är översatta. Det är svårt att vettigt.

kamilkurczak
01-03-11, 11:02
men ditt inlägg är översatt mycket bra (till engelska).
För det andra - vBET arbetar på Google översättning motorn - den bästa översättningen motor och utvecklas fortfarande

keke007
09-06-12, 04:26
Hej vänner,

OK, du behöver inte automatisk översättning aktiverat jag engelsk visning från england.

raspscourge
11-12-14, 14:52
Det fungerar bra, översättningar är fina

webdeweb
08-08-15, 20:48
Jag besvarar denna fråga på turkiska. Trevligt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1