PDA

Visa fullständig version: VBSEO + vBET 2.3.10



yak983
20-09-10, 15:44
Hej Jag har problem med indexsidan så översätts

domän. com arbete
domain.com / sv / fungerar inte
felmeddelande: Nej tråd angetts. Om du följde en giltig länk var vänlig varna administratören

domain.com / sv / post / arbete


Powered by vBulletin ® Version 3.8.6
Sök översättning av: Anders 3.3.0

detta är min. htaccess



RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusion | bilder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]


Hur kan jag fixa det?

vBET
20-09-10, 17:53
Du skrev redan detta budskap i olika tråd. Skicka inte SPAM. Också vilken version du använder till slut, eftersom förhandsvisningar meddelande du skrev i inlägget för 2,4 x-version ... Se svaret där.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1