PDA

View Full Version: Zgjidhet SQL error përmbajnë referenca për VBET ka filluar përsëri ...

brubros
05-10-11, 21:25
Ky është një problem kam raportuar më parë, por ne kishim shpresuar pas restaurimit rezervë që do të pushojë gabim. Por vetëm pak çaste më parë kam marrë këtë (e kam reset fjalekalimin admin përsëri në atë që ju dha më parë Nëse keni nevojë për mua për të dërguar atë për ju përsëri, just let me know Thanks..!):

Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_ help, vbenterprisetranslator_cache_ cache WHERE help.originaltext='%5BCENTER%5D%5BIMG%5Dhttp%3A%2F%2Fwww.actuparchives.org%2F2011-10-05_080732.jpg%5B%2FIMG%5D%5B%2FCENTER%5D%0D%0AThe+two+teenage+boys+sitting+on+the+sofa+opposite+are+different+in+almost+every+way.+On+the+left+is+James%3A+he%27s+black%2C+he%27s+gay%2C+he%27s+gregarious%2C+and+he%27s+academic.+He%27s+taking+three+A-levels+next+summer%2C+and+wants+to+go+to+university.+Daniel%2C+sitting+beside+him%2C+is+white.+He%27s+straight%2C+he%27s+shy%2C+and+he+didn%27t+enjoy+school+at+all.+He+left+after+taking+GCSEs%2C+and+hopes+that+his+next+move+will+be+an+apprenticeship+in+engineering.%0D%0A%0D%0ASo%2C+given+that+they+are+diametrically+opposed%2C+there+is+one+truly+surprising+thing+about+James+and+Daniel.+They+are+twins.+They+were+born+on+27+March+1993%2C+the+sons+of+Alyson+and+Errol+Kelly%2C+who+live+in+south-east+London.+And+from+the+start%2C+it+was+obvious+to+everyone+that+they+were+the+complete+flipside+of+identical.+%26quot%3BThey+were+chalk+and+cheese%2C+right+from+the+word+go%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BIt+was+hard+to+believe+they+were+even+brothers%2C+let+alone+twins.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AThe+boys%27+colour+was+the+most+obvious%2C+and+extraordinary%2C+difference.+%26quot%3BWhen+James+was+born+he+was+the+spitting+image+of+Errol%2C+and+I+remember+seeing+his+curly+hair+and+thinking+%C2%96+he%27s+just+like+his+dad.+It+was+another+two+hours+before+Daniel+was+born%3A+and+what+a+surprise+he+was%21+He+was+so+white+and+wrinkly%2C+with+this+curly+blond+hair.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+wasn%27t+the+first+time+nature+had+shocked+Alyson+and+Errol.+Daniel+and+James+were+the+family%27s+third+set+of+twins%3A+Errol+and+Alyson+each+already+had+a+set+with+a+previous+partner.+Errol%27s+first+set+are+fraternal+boys%2C+Shane+and+Luke%2C+who+are+21%3B+Alyson%27s+are+identical+boys%2C+Charles+and+Jordan%2C+20.+The+only+singleton+in+the+house+is+the+couple%27s+youngest+child%2C+and+only+daughter%2C+14-year-old+Katie.+%26quot%3BApart+from+her%2C+it%27s+twin+city%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAt+least+life+was+made+a+bit+easier+by+the+fact+that+we+always+had+two+of+everything.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ABut+it+was+clear+that+having+one+black+and+one+white+twin+was+going+to+mark+the+family+out%2C+wherever+they+went.+%26quot%3BWe%27d+go+on+holiday+and+people+would+say%2C+%27Is+that+one+a+friend+you+brought+along%3F%27%26quot%3B+says+Alyson.+For+Errol+the+response+of+strangers+was+harder+to+deal+with.+%26quot%3BPeople+didn%27t+believe+Daniel+was+mine%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BThey+didn%27t+always+say+anything%2C+but+I+could+tell+it+was+what+they+were+thinking.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ASo+how+does+it+happen+that+a+white+and+a+black+partner+%C2%96+who+would+usually+produce%2C+as+Alyson+and+Errol+did+in+their+other+children%2C+black-skinned+offspring+%C2%96+have+a+child+who+is+as+white+as+his+mum%3F+I+spoke+to+Dr+Jim+Wilson%2C+population+geneticist+at+Edinburgh+University+%C2%96+and+his+first+question+was%2C+%26quot%3BWhat+is+Errol%27s+heritage%3F%26quot%3B+Errol+is+Jamaican+%C2%96+and+that%2C+says+Jim%2C+is+the+basic+explanation.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BIt+wouldn%27t+really+be+possible+for+a+black+African+father+and+a+white+mother+to+have+a+white+child%2C+because+the+African+would+carry+only+black+skin+gene+variants+in+his+DNA%2C+so+wouldn%27t+have+any+European+DNA%2C+with+white+skin+variants%2C+to+pass+on%2C%26quot%3B+he+explains.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BBut+most+Caribbean+people%2C+though+black-skinned%2C+have+European+DNA+because+in+the+days+of+slavery%2C+many+plantation+owners+raped+female+slaves%2C+and+so+introduced+European+DNA+into+the+black+gene+pool.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+thing+about+skin+colour+is+that+even+a+bit+of+African+DNA+tends+to+make+a+person%27s+skin+colour+black+%C2%96+so+to+be+white%2C+the+child+must+have+inherited+more+of+the+father%27s+European+DNA+with+its+white+skin+variants.+Added+to+the+mother%27s+European+DNA%2C+this+led+to+a+child+with+white+skin+%C2%96+while+his+brother%2C+who+is+black-skinned%2C+inherited+more+of+his+father%27s+African+DNA.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+Caribbean+father+will+have+less+European+DNA+than+African+DNA%2C+so+it%27s+more+likely+he%27ll+pass+on+African+DNA+%C2%96+but+rarely%2C+and+I%27ve+worked+it+out+to+be+around+one+in+500+sets+of+twins+where+there%27s+a+couple+of+this+genetic+mix%2C+the+father+will+pass+on+a+lot+of+European+DNA+to+one+child+and+mostly+African+DNA+to+the+other.+The+result+will+be+one+white+child+and+one+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAlyson+got+used+to+the+comments+and+the+stares%2C+the+sniggers+about+their+parentage+and+the+%26quot%3Bstupid+things+people+said%26quot%3B+when+her+boys+were+babies%3B+but+then%2C+when+Daniel+and+James+went+to+nursery+aged+three%2C+the+twins%27+skin+colour+plunged+the+family+into+controversy.+%26quot%3BThey+were+at+this+very+politically+correct+nursery%2C+and+the+staff+told+us+that+when+Daniel+drew+a+picture+of+himself%2C+he+had+to+make+himself+look+black+%C2%96+because+he+was+mixed-race%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAnd+I+said%2C+that%27s+ridiculous.+Why+does+Daniel+have+to+draw+himself+as+black%2C+when+a+white+face+looks+back+at+him+in+the+mirror%3F%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAfter+a+row+with+the+nursery+staff%2C+she+gave+interviews+to+her+local+paper+and+TV.+%26quot%3BI+kicked+up+a+fuss%2C+because+it+really+bothered+me%2C%26quot%3B+she+says.+%26quot%3BDaniel+had+one+white+parent+and+one+black%2C+so+why+couldn%27t+he+call+himself+white%3F+Why+does+a+child+who+is+half-white+and+half-black+have+to+be+black%3F+Especially+when+his+skin+colour+is+quite+clearly+white%21+In+some+ways+it+made+me+feel+irrelevant+%C2%96+as+though+my+colour+didn%27t+matter.+There+seemed+to+be+no+right+for+him+to+be+like+me.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ADaniel+and+James+are+listening+politely%2C+but+with+slight+resignation%2C+while+their+mum+relays+the+story+%C2%96+it+is+clear+that%2C+though+they+are+aware+that+they+are+unusual%2C+it+is+Alyson+who+is+keenest+on+telling+their+tale.+They+don%27t+remember+the+nursery+incident%2C+they+say%3B+but+nod+their+heads+as+Alyson+says+she+took+them+both+out+of+it+in+protest.%0D%0A%0D%0APrimary+school+passed+without+colour+being+an+issue%3A+but%2C+says+Alyson%2C+everything+changed+when+they+went+to+secondary+school.+And+at+this+point+the+boys%2C+too%2C+add+their+voices%3A+because+the+racism+they+encountered+there+had+a+huge+effect+on+them%2C+and+on+what+happened+to+them+next.%0D%0A%0D%0AIt+all+started+well%2C+says+Alyson.+%26quot%3BThe+school+was+almost+all-white%2C+so+James+was+unusual.+But+it+wasn%27t+a+problem+for+James+%C2%96+it+was+a+problem+for+Daniel.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+boys+were+in+different+classes%2C+so+for+a+while+no+one+realised+they+were+related.+Then+someone+found+out%2C+and+the+story+went+round+that+this+white+boy%2C+Daniel%2C+was+actually+black%2C+and+the+evidence+was+that+he+had+a+black+twin+brother%2C+James%2C+who+was+right+here+in+the+school.+And+then+Daniel+started+being+picked+on+and+it+got+really+ugly+and+racist%2C+and+there+were+lots+of+physical+attacks.+Daniel+was+only+a+little+kid%2C+and+he+was+being+called+names+and+being+beaten+up+by+much+older+children+%C2%96+it+was+really+horrible.+We+even+called+the+police.%26quot%3B%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+was+really+bullied%2C%26quot%3B+cuts+in+Daniel%2C+his+face+hardening+at+the+memory.+%26quot%3BPeople+couldn%27t+believe+James+and+I+were+brothers%2C+and+they+didn%27t+like+the+fact+that+I+looked+white%2C+but+was+%C2%96+as+they+saw+it+%C2%96+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+is+interesting+that+it+was+the+white+twin%2C+Daniel%2C+and+not+the+black+twin+who+was+on+the+receiving+end+of+racism+%C2%96+but%2C+though+it%27s+counter-intuitive%2C+Alyson+agrees+that+it+betrayed+very+deep-seated+prejudices.+%26quot%3BThose+kids+couldn%27t+stand+the+fact+that%2C+as+they+saw+it%2C+this+white+kid+was+actually+black.+It+was+as+though+they+wanted+to+punish+him+for+daring+to+call+himself+white%2C%26quot%3B+she+says.%0D%0A%0D%0AWhile+we+are+chatting%2C+James+and+Daniel+are+sitting+at+opposite+ends+of+the+sofa%3B+they+give+the+impression+of+being+polite+around+one+another%2C+but+don%27t+seem+particularly+close.+As+Alyson+says%2C+everything+about+them+is+chalk+and+cheese%3A+even+their+body+language+is+at+odds+%C2%96+James+moves+lightly+and+delicately%2C+while+Daniel+moves+in+a+more+muscular%2C+masculine+way.+But+when+Alyson+reaches+this+stage+of+their+story%2C+you+see+a+glimmer+of+that+age-old+solidarity+where+siblings+who+keep+one+another+at+arm%27s+length%2C+nonetheless+pitch+in+when+one+of+them+is+threatened.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+started+to+notice+how+angry+Daniel+was+getting+at+school%2C+how+people+were+provoking+him+and+how+he+was+getting+hurt%2C%26quot%3B+says+James.+%26quot%3BAnd+when+he+got+pulled+in+fights%2C+I+went+in+too%2C+to+help+him.+I+didn%27t+want+to+see+my+brother+being+treated+like+that.%26quot%3B+James+does+not+look+like+a+kid+who+would+end+up+in+any+fight%3A+but%2C+when+his+brother+was+up+against+it%2C+he+weighed+in+%C2%96+and%2C+says+Alyson%2C+the+bruises+and+cuts+they+both+came+home+with+told+their+own+tale.%0D%0A%0D%0AIt+is+possible+Daniel+would+not+have+liked+school+anyway%2C+but+being+on+the+receiving+end+of+racist+abuse+certainly+did+not+help.+%26quot%3BI+would+have+left+in+year+7+if+I+could%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BBut+instead%2C+I+left+in+year+11+%C2%96+and+it+felt+so+good+to+get+away.%26quot%3B+He+moved+to+a+school+that+was+much+more+racially+mixed%2C+and+which+his+older+brothers+had+attended.+%26quot%3BPeople+knew+I+was+Charles+and+Jordan%27s+brother%2C+but+they+were+fine+about+it%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0AJames%2C+meanwhile%2C+stayed+on+at+the+old+school.+%26quot%3BIt+was+fine+in+the+sixth+form+%C2%96+things+settled+down%2C+and+I+had+never+been+on+the+receiving+end+of+much+racism%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0ABut+at+the+same+time%2C+he+was+coming+to+terms+with+another+major+difference+from+his+brother+%C2%96+the+fact+that+he+is+gay.+%26quot%3BI+knew+from+about+the+age+of+15%2C+but+I+kept+it+to+myself+for+a+while%2C%26quot%3B+he+explains.+%26quot%3BAnd+then+a+few+months+ago%2C+it+just+seemed+like+the+right+time+to+tell+my+family.+I+was+most+worried+about+my+dad%2C+about+what+he%27d+say+' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error : Table 'actup.vbenterprisetranslator_cache_' doesn't exist
Error Number : 1146
Request Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:49 PM
Error Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:50 PM
Script : actup.org (http://www.actup.org/forum/content.php?r=6348-UK-Black-and-white-gay-and-straight-twins/edit)
Referrer : http://www.actup.org/forum/es/content/reino-unido-blanco-y-negro-homosexuales-y-heterosexuales-los-gemelos-6348/
IP Address : 8.24.30.238
Username : admin
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.45

vBET
06-10-11, 01:59
Hi. Ne kemi gjetur njëjtin gabim në forumin tonë pasi ne u kthye në Microsoft Translation API kështu që ne e dimë se si për të riprodhuar. Ne jemi duke punuar në të dhe ne do të nxjerrë doze këtu.

vBET
06-10-11, 02:46
OK - çështja gjeti dhe të korrigjohet. Ajo do të përfshihen në publikimin e ardhshëm.

Për doze ju lutem:
1. Hapni / përfshinë / vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. Gjej të:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this);
3. Replace nga:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->from, $this->to, $serie, $this);
4. Gjej të:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this)
5. Replace nga:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->from, $this->to, $serie, $this)

brubros
06-10-11, 02:46
Faleminderit për përgjigje të shpejtë. Kjo fix do të aplikohet, sipas kërkesës sime të shërbimit ekzistues apo duhet të iniciojë një kërkesë të re të shërbimit që kanë aplikuar fix? Unë me të vërtetë preferojnë që të mos ketë duart e askujt, por vBET është prekur faqen tonë të internetit të paktën derisa çdo gjë është zgjidhur. Unë shpresoj se ju do të kuptoni. Fjalët e kalimit janë kthyer në çfarë vBET ishte përdorur më parë - apo mundem PM ata për ju nëse ju nevojitet. Thanks again.

vBET
06-10-11, 02:53
Kjo është bërë :) Çështja duhet të zhduket - në qoftë se ajo ende ekziston ju lutem na tregoni (në rast se ka një arsye tjetër).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1